Güncellemeler
1 yıl
E ben kazandım ilk 2 bine girip iyi bir yerde pilotaj bölümünü okuyacağım. Boşuna mı cabalayacagim yaniPilot olamayacak mıyım 😞
Ciddi paralar dönüyor eğitimde. Ama maaşından kesiyorlar 4 5 yıl. Onu iyice araştır. İllahaki pilotaj okumana gerek yok. Dışarıdan da eğitimleri veriliyor ama dddiğim gibi ciddi paralar istiyorlar. Avro kurundan milyonlar olması gerekiyor
Disardan olunuyorsa neden böyle bir bölüm var o zaman?
Bir de yuksek sıralamalı
Cevap
1Cevap
Bunu diyenler 2 yillik mezunlar heralde🤣
Yok tıp okuyan bir arkadaşım
doğru
Tabiki doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?