Çocuklar baya büyükse mesela 15-17 vs
İlişki yürür mu yaş farki az 2_3 falan
Çocuklar baya büyükse mesela 15-17 vs
İlişki yürür mu yaş farki az 2_3 falan
Kardeş yaşına bakılırsa daha çok gençsin. 2 çocuklu biriyle hele de 15 17 yaşlarında ise bana kalırsa sana yazık olur. Yani senin bileceğin bir iş ama ben ilerisini göremiyorum.
Çocukları 15 yaşında ben degil
Cevap
10Cevap
sence buna sosyal medya böyle bir platform mu karar verecek
lütfenn
Izdırap olur niye bekar biriyle evlenmiyorsun ki hic evlenmemiş kendin gibi
Adamın tutumuna göre değişir
Çocuklar ayrıysa sorun olmaz
Bize sorma sen yaparmısın onu kendine sor
Sıradan olur
Berbat olur
olur neden olmasın
Olabilir
Çok saçma olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?