Stresli olmamızın sebebi Türkiye'de yaşamak mı?

Malum anlamışsınızdır siz de; ömür boyu çalışıyoruz ama hiç bir şey kazanamıyoruz 😅 bence komik. Trajikomik shdhs

Başka bir evrenden yanlışlıkla buraya ışınlanmışız gibi hissediyorum bazen. Bu ülkenin içinde doğduk, burada şekillendik, bu ülkenin koşullarına herkes kadar biz de katkıda bulunduk. Sonuç? Tam bu ülkenin insanıyız işte, ne eksik ne fazla, aynen buraya benziyoruz!

Stresli olmamızın sebebi Türkiyede yaşamak mı?

Hayata devam edebilmek için bir an evvel "amaa.. an boş ver"ciliğe, umursamazlığa hak vermek gerekiyor.

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Stresli olmamızın sebebi Türkiye'de yaşamak mı?
Cevapla