Aile & Toplum Erkolar dürüst olun kaç kızla mesajlaşıyorsunuz 😅😂toplam? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Hepside sütten çıkma ağ kaşık olucak şimdi Erkolar dürüst olun kaç kızla mesajlaşıyorsunuz 😅😂toplam? Cevapla Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et
kopyakalpler31 Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl 1 tane şu an oda benden büyük onlada arada arkadaş gibi yani 0 0 Yorumla
kuzularvebebekler Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Sevgilim yok 4 5 kız var mesajlasiyoruz hepsi ya abisi ya kankasi görüyor onlardada sevgili yok 🤣 0 2 Yorumla kuzularvebebekler 1 yıl Bir tüyo daha , hepsi de KS den tanıştığım kızlar içlerinde 5 yıllık olanda 3 günlük olanda var tanıştığım Yorumla kuzularvebebekler 1 yıl Ben dobrayim neysem o Yorumla
Maça-As Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 982 cevap paylaştı. Erkekler öyle zırt pırt yazan olmaz ki anca ünlü popçu falan olması lazım 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Hiç, sıfır kimsenin kahrını çekemem istemiyorum da ben dili, dini, ırkı, cinsiyeti ne olursa olsun kimseyi sevmiyorum. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl 1 kişiyle çıkıyorum sanal ilişki ama o yüzden bitirip reelden biri ile tanışmayı düşünüyorum 0 0 Yorumla
SadeNessKafe Takip Et Xper 3 Yaş: 28 1 yıl Erkek onlar karışma 3000 kişiye yazıp 3 kişi bulurlarsa sukrediyolar 0 0 Yorumla
sedefffinci Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Bu soruya gelecek cevapları çok merak ettim 😂 1 7 Yorumla joeblack_ 1 yıl Sana günde 20 erkek yazmıyorsa hesabı siler giderim 😅 Yorumla sedefffinci 1 yıl Mesaj kutum açık olsa yazarlar ama kapalı 😂 kimsenin saçma sapan mesajlarıyla uğraşamam Yorumla joeblack_ 1 yıl Bunun Instagram, wp ohooo. Oralarda da rahat bırakmazlar seni 😅 Yorumla Soran 1 yıl @sedefffinci👌 Yorumla sedefffinci 1 yıl He o ayrı oralardan baya yazan oluyor 😂 Yorumla joeblack_ 1 yıl O zaman mecbur İnsta vermelisin ki oradan yazabileyim. Malum buralar yasaklı bölge 😂 Yorumla Ahmet20s 1 yıl Yazacak olanların cogunun abaza olması gercegi. Abazaları bizim cinsiyetten saymıyorum. Yorumla
Kullanıcı12re Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kimseyle erko arkadaşım bile yok asosyalim 0 0 Yorumla
Benaslışok Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 51% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 304 cevap paylaştı. Bir kız olarak 4/5 erkekle. 😛 0 0 Yorumla
ArananŞahsiyet Takip Et Xper 6 Yaş: 48 , eic 100% 1 yıl Hiç. Mesajlaşmaktan hoşlanmıyorum. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl vardır 40 - 50 erkeklerin bazısının 0 1 Yorumla aynadakiajan 1 yıl Az daha didişin ekmek çıktı bize 🤣 Yorumla
Gezginn34566 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Hiç kızla 0 5 Yorumla Gezginn34566 1 yıl Mesajlaşmak istediğim bir kız var onun aklı da başkasında biraz önce öğrendim Yorumla Soran 1 yıl Bana yazmıştın sen Yorumla Gezginn34566 1 yıl Şu an mesajlaşıyorum ama Yorumla Gezginn34566 1 yıl Ne zaman yazmışım peki Yorumla Gezginn34566 1 yıl Mesajlaşmıyorum yazacaktım pardon Yorumla
gacar4886 Takip Et Master Yaş: 39 , eic 33% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Sadece 1 0 0 Yorumla
TuncerDemirim Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 78% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 389 cevap paylaştı. 0(sıfır) 0 0 Yorumla
Bilinmeyen_hayat Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Yemin ediyorum 0 0 40 Yorumla sedefffinci 1 yıl Aferinn Yorumla Bilinmeyen_hayat 1 yıl 1 tane var aslında konuştuğum 😬 Yorumla sedefffinci 1 yıl Yemin etmişsin 😒 Yorumla Bilinmeyen_hayat 1 yıl Evet haklısın etmişim jsjsjs. Ama o bir kişi dışında cidden kimseyle konuşmuyorum Yorumla kopyakalpler31 1 yıl Böyle bi tipten ne beklersin ki ahahah Yorumla sedefffinci 1 yıl @kopyakalpler31 ne diyorsun sen yine Yorumla sedefffinci 1 yıl Peki öyle olsun :/ Yorumla kopyakalpler31 1 yıl Noldu ya ben sana bise demedim ki hiç Yorumla sedefffinci 1 yıl Gün içinde o kadar insana laf atıyorsun ki hatırlamaman çok normal geçen birşeyler demiştim yorumumun altına 😒 Yorumla Bilinmeyen_hayat 1 yıl Offf @kopyakalpler31 sen ne diyorsun yaa. Sen ne zıplıyorsun Yorumla kopyakalpler31 1 yıl Sana bir hakaret etmedim ki ama Yorumla Bilinmeyen_hayat 1 yıl @sedefffinci Ne dedi ki sana? Yorumla kopyakalpler31 1 yıl Genelde gizli soru soruyorsun heralde sedef bu arada neden bu kadar güzelsin? Yorumla Bilinmeyen_hayat 1 yıl Hadi kardeşim uza Yorumla sedefffinci 1 yıl @Bilinmeyen_hayat sevgiyle ilgili bir soruydu cevap vermiştim buda bir şey demişti hatırlamıyorum Yorumla kopyakalpler31 1 yıl Senin hayatını bilindik yapmamı istersiniz misin 😃 Yorumla kopyakalpler31 1 yıl Kertenkele Mustafa kılıklı seni Yorumla sedefffinci 1 yıl 😂😂😂 Yorumla Bilinmeyen_hayat 1 yıl Ne diyorsun oğlum ya Mustfa kim? Off boş boş insanlarla yine uğraşıyoruz @sedefffinci 😂 hep bize denk geliyor böyleleri Yorumla sedefffinci 1 yıl @Bilinmeyen_hayat evet farkettim 😂😂 Yorumla kopyakalpler31 1 yıl Yaz görürsün Yorumla kopyakalpler31 1 yıl Embesiller sizi Yorumla Bilinmeyen_hayat 1 yıl 😂😂😂 kardeşim sen ne içtin ya canın mı sıkıldı Yorumla kopyakalpler31 1 yıl Ayran içtim az önce iceceksen gel sende Yorumla sedefffinci 1 yıl @Bilinmeyen_hayat bırak herkese yazıyor can sıkıntısı 😂 Yorumla kopyakalpler31 1 yıl Siz gülün Yorumla Bilinmeyen_hayat 1 yıl 😂😂😂 yok ayran içmeyelim. @sedefffinci ile daha işimiz var bize müsaade 😂 Yorumla kopyakalpler31 1 yıl Belli iyi 🦶 değil gibi zaten haha Yorumla sedefffinci 1 yıl Oğlum s. g Yorumla kopyakalpler31 1 yıl Kes aptal Yorumla sedefffinci 1 yıl G. rizekalı gelip yoruma yazan sensin defol hadi seninle uğraşamam Yorumla Bilinmeyen_hayat 1 yıl Sensin lan aptal ml çocuk. Hadi kardeşim sg başka kapıda eğlencene bak Yorumla kopyakalpler31 1 yıl Tamam sakin gençler siz gidin işinizi görün hadi Yorumla Bilinmeyen_hayat 1 yıl Sende uza hadi kardeşim hadi yeter bu kadar Yorumla kopyakalpler31 1 yıl Ben senin kardeşin filan değilim aq ne diyorsun sen daha deminden beri Yorumla sedefffinci 1 yıl @Bilinmeyen_hayat yaptığı muameleye bak Yorumla Bilinmeyen_hayat 1 yıl 😂😂😂 Yorumla Bilinmeyen_hayat 1 yıl @sedefffinci aman boş ver ya şunu kendi kendine yazıp dursun slk bu Yorumla sedefffinci 1 yıl Çok yaşa Yorumla sedefffinci 1 yıl G. br demek istemiştim Yorumla
moonlight012 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Dürüst olmazlar😂 0 0 Yorumla
United11 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 60% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sıfır 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
1 tane şu an oda benden büyük onlada arada arkadaş gibi yani
Sevgilim yok 4 5 kız var mesajlasiyoruz hepsi ya abisi ya kankasi görüyor onlardada sevgili yok 🤣
Bir tüyo daha , hepsi de KS den tanıştığım kızlar içlerinde 5 yıllık olanda 3 günlük olanda var tanıştığım
Ben dobrayim neysem o
Erkekler öyle zırt pırt yazan olmaz ki anca ünlü popçu falan olması lazım
Hiç, sıfır kimsenin kahrını çekemem istemiyorum da ben dili, dini, ırkı, cinsiyeti ne olursa olsun kimseyi sevmiyorum.
1 kişiyle çıkıyorum sanal ilişki ama o yüzden bitirip reelden biri ile tanışmayı düşünüyorum
Erkek onlar karışma 3000 kişiye yazıp 3 kişi bulurlarsa sukrediyolar
Bu soruya gelecek cevapları çok merak ettim 😂
Sana günde 20 erkek yazmıyorsa hesabı siler giderim 😅
Mesaj kutum açık olsa yazarlar ama kapalı 😂 kimsenin saçma sapan mesajlarıyla uğraşamam
Bunun Instagram, wp ohooo. Oralarda da rahat bırakmazlar seni 😅
@sedefffinci👌
He o ayrı oralardan baya yazan oluyor 😂
O zaman mecbur İnsta vermelisin ki oradan yazabileyim. Malum buralar yasaklı bölge 😂
Yazacak olanların cogunun abaza olması gercegi. Abazaları bizim cinsiyetten saymıyorum.
Kimseyle erko arkadaşım bile yok asosyalim
Bir kız olarak 4/5 erkekle. 😛
Hiç. Mesajlaşmaktan hoşlanmıyorum.
Kocaman bir sıfır
Sifir azinlik erkek cok kizla konusur
2-3 tane Şu an da 😃
vardır 40 - 50 erkeklerin bazısının
Az daha didişin ekmek çıktı bize 🤣
Hiç kızla
Mesajlaşmak istediğim bir kız var onun aklı da başkasında biraz önce öğrendim
Bana yazmıştın sen
Şu an mesajlaşıyorum ama
Ne zaman yazmışım peki
Mesajlaşmıyorum yazacaktım pardon
Sadece 1 kişiyle
Sıfır kızla
Sadece 1
0(sıfır)
Gün değişir ama ortalama 4 diyelim 😂
Kız arkadaşlarım hariç 0
Sıfır
Yemin ediyorum 0
Aferinn
1 tane var aslında konuştuğum 😬
Yemin etmişsin 😒
Evet haklısın etmişim jsjsjs. Ama o bir kişi dışında cidden kimseyle konuşmuyorum
Böyle bi tipten ne beklersin ki ahahah
@kopyakalpler31 ne diyorsun sen yine
Peki öyle olsun :/
Noldu ya ben sana bise demedim ki hiç
Gün içinde o kadar insana laf atıyorsun ki hatırlamaman çok normal geçen birşeyler demiştim yorumumun altına 😒
Offf @kopyakalpler31 sen ne diyorsun yaa. Sen ne zıplıyorsun
Sana bir hakaret etmedim ki ama
@sedefffinci Ne dedi ki sana?
Genelde gizli soru soruyorsun heralde sedef bu arada neden bu kadar güzelsin?
Hadi kardeşim uza
@Bilinmeyen_hayat sevgiyle ilgili bir soruydu cevap vermiştim buda bir şey demişti hatırlamıyorum
Senin hayatını bilindik yapmamı istersiniz misin 😃
Kertenkele Mustafa kılıklı seni
😂😂😂
Ne diyorsun oğlum ya Mustfa kim? Off boş boş insanlarla yine uğraşıyoruz @sedefffinci 😂 hep bize denk geliyor böyleleri
@Bilinmeyen_hayat evet farkettim 😂😂
Yaz görürsün
Embesiller sizi
😂😂😂 kardeşim sen ne içtin ya canın mı sıkıldı
Ayran içtim az önce iceceksen gel sende
@Bilinmeyen_hayat bırak herkese yazıyor can sıkıntısı 😂
Siz gülün
😂😂😂 yok ayran içmeyelim. @sedefffinci ile daha işimiz var bize müsaade 😂
Belli iyi 🦶 değil gibi zaten haha
Oğlum s. g
Kes aptal
G. rizekalı gelip yoruma yazan sensin defol hadi seninle uğraşamam
Sensin lan aptal ml çocuk. Hadi kardeşim sg başka kapıda eğlencene bak
Tamam sakin gençler siz gidin işinizi görün hadi
Sende uza hadi kardeşim hadi yeter bu kadar
Ben senin kardeşin filan değilim aq ne diyorsun sen daha deminden beri
@Bilinmeyen_hayat yaptığı muameleye bak
😂😂😂
@sedefffinci aman boş ver ya şunu kendi kendine yazıp dursun slk bu
Çok yaşa
G. br demek istemiştim
sen dahil mi :))
Dürüst olmazlar😂
Sıfır