Böyle komşularımızın olması çok iyi değil mi?

😂😂 üst katta bi adam var yaşı var 40-45 yalnız yaşıyor ne zaman evde bir şey bozulsa annem ona yaptırıyor yani adamın mesleği nedir bilmiyorum ama herşeyi tamir ediyor salonda lamba duy hepsi yanmıştı o yaptı dış kapının kilidi değişecekti o söküp taktı odamdaki duvar saati bozulmuştu çalışıyordu ama ara ara duruyordu bugün yeni bitane Alacam dedim annem dur adama söylerim bı baksın adama verdik götürdü eve getirdik pili taktik tak tak çalışıyor eskisi gibi durmadan 😂😂 valla adama bravo gerçekten tebrik ediyorum böyle insanları
Böyle komşularımızın olması çok iyi değil mi?
Cevapla