Benim bildiğim her erkek kız kankasına aşıktır. Dipnot:Allah belanızı versn erkekler
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Olmaz ve olmamalı. Bir erkeğin kadın kankası en iyi arkadaşı olmaz olamaz. Ateşle barut gibidir. Etrafımızda bize güvenen ve yardımcı olduğumuz insanlar var ancak eşlerine kadar tanırım ve iş arkadaşım olsa dahi hep bir sınır var. Hele hele bir taraf bekar biri evli ise çok daha dikkat etmek lazım. Yani hangi erkeğe derseniz deyin yalnızım ve çok üzgünüm konu aynı yere gider zamanla. Ondan dolayı hiçbir zaman kadın kanka vs girmediğim işler Allah göstermesin. Bir ilişkim yoksa net bacım modundayım
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)1 yılbak sana ne anlatayım Linda... Sene 2021'de dibek kahvesi standında çalışıyordum.. o zamanlar Tuğba adında bir kız vardı.. geliyordu yanıma Kendi kendine sohbet ediyordu. bende dedim kendi kendine konuşmasın deli derler adama diye konuştum.. ben budala da kız kankam oldu diyr seviniyorum... meğerse niyeti farklı imiş... herkesi kullanıyormuş... şu an sırra Kadem bastı... kimse nerede olduğunu bilmiyor..
03 Yorumla- 1 yıl
Ayy çok acikliymis cidden😂
Cevap sahibi1 yıl@aksamgunesi1w kahve ☕ mu?
Cevap sahibi1 yıl@aksamgunesi1w en iyi görüş seçilmiş thanks bot
Aile & Toplum konusunda 786 cevap paylaştı. Karşı cins kankalığı zor bir iştir ama imkansız değildir. Libidosu düşük erkekler ile böyle ilişki rahat kurulabilir ama libidosu yüksek erkekle çok zor. Kanka olduğunuz için rahat kıyafet giydiğiniz durumda akla cinsel çekicilik gelir hep. Benim de eşimin kankası vardı uzun yıllar, ben de hep müsaade ediyordum, onunla kıskanmıyordum. Uzun yıllar sonra ilişkiye girdiler.
20 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yılBen kadın erkek dostluğuna hiç inanmıyorum şu ana kadar yıllarca kardeş, kanka gözüyle baktığım erkek arkadaşlarımla dostluğumun sonu hep "orkide ben sana aşık oldum" cümlesiyle bitti. Hal böyle olunca ne dostluk kalıyor ne emek. En tehlikeli versiyonu da bu tiplerin genelde hayatına birini alır, sevgili yaparsın sana sürekli o çocuğu kötülerler seni soğutmaya çalışırlar.
21 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Yaa Selenay, azıcık sakin de bakalım 😊 Herkesin kız kankasına aşık olduğu falan yok bence. Erkekler ve kızlar gerçekten arkadaş olabilir. Bu olay tamamen kişilere ve niyetlere bağlı. Benim de erkek kankalarım var ve hiçbir romantik durum olmadı aramızda. Senden tavsiye, güven ve samimiyet olsun, gerisi vız gelir 😊💁♀️
Unutma, her kişi farklıdır. Senin de hayatındaki erkek arkadaşlarla güzel dostlukların olabileceğine eminim. 💪❤️18 YorumlaYapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılSelenay, sakin ol yaa 🙌 Evet, gerçekten sadece kanka olunabilir. Herkes aşık olacak diye bir şey yok. Bence sen de yaşayıp görürsün 😉💛
- 1 yıl
🤣🤣
- 1 yıl
Uuff kız kavgası, saçlarınıza acıdım şimdiden.
- 1 yıl
- 1 yıl
- 1 yıl
Yapay zeka ile neden kavga ediyorsun
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
76
Cevap
104Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 1 yılEvet güven olduğu sürece iki kişi arkadaş olabilir..
10 Yorumla
1 yılNadir erkeğe rast gelirsen? Olmaz kankasına.. Benim bir kız kankam vardı. İhanet çok etti. Yine kader bizi getirdi derken? Bu sefer araya soğukluk girdi. Ne yaparsam yapayım. Olamıcaz sağlam dost. Özür dilerim. Derdimi anlattım birden. Ona asla asılmadım. Kankaya asılanlar yanlış yapar bence.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yıltebrikler KS, erkek düşmanlığınızı şu soruyu kaldırmak yerine ana sayfaya taşıyarak alenen ilan ettiniz sonunda. bravo.
bu arada bu sitenin asıl formak "girls ask boys", yani kızlar erkeklere soruyor. klasik ortadoğu kafasıyla kamplaşmaya devam.32 Yorumla- 1 yıl
Aynen ya şikayet etçem sizde edin
Cevap sahibi1 yıl@Tesettürlübirkız edemiyorum o link çıkmıyor tepedeki 3 noktaya basınca. çok faşist bi moderasyon var, beğendiklerini şikayete uygun görmüyorlar.
- Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.
1 yılArkadaş olarak görüştüğüm birkaç kız arkadaşım var. Yalnız yalan yok. Tanıdığım bir kız var idi. 1,5 yıl sonra gerçekten aşık olmuştum. Hatta zamanı gelince ona dürüst şekilde söyledim fakat beni reddetti. Üstelik daha önce çok büyük konuşup erkek arkadaş istemeyen biri idi. Ancak sonradan hayatına biri girmiş. Kısacası sevmek ve sevilmek bana haram. 🥀
10 Yorumla Cok dogru biliyorsun. Her erkek kiz kankasina platonik duygular besler. Yalniz oyle dip not falan yazip artislik yapma. Erkek kankasi olan kizlarin hepsi bunun farkinda ama yine de seslerini cikarmiyorlar neden? Onlardan gelen ilgi hoslarina gidiyor cunku.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.
1 yılOlamaz uzman diyor güzellikle çekici olur kadınlar kadınlar menopoza girer doğurganlık ararlar kalçaya bakarlar çünkü darsa çocuk olmaz büyükse olur sonra göğüslere bakarlar çünkü süt verir ve ilk ondan süt emeriz o yüzden
22 Yorumla- 1 yıl
1 yılOlamaz arkadaşlar. Anlayın artık kabullenin
O
LA
MAZ YA.11 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Olabilir kız gibi davrananlar ama lütfen yanlış anlamayın genelde bunlar iyi arkadaş oluyor o kadar samimi oluyor ki bir zaman sonra kız gibi konuşmaya başlıyor genelde zor arkadaş olur benim düşüncem dediğim yanlış anlaşılmasın yadırgamıyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKız dış görünüş olarak iyi değilse oluyorlar
44 Yorumla- 1 yıl
O zaman arkadas olmuyor geneli zaten
Cevap sahibi1 yıl@Ismimyok3874 zaten kız biraz çirkinse arkadaştan öte geçmiyor ilişkileri, ama güzelse zamanla arkadaşlıktan aşka doğru evrilebilir
Cevap sahibi1 yılÖnyargı değil herkesçe bilinen bir gerçek
Tabikide her insan farklıdır ama bana kalırsa Türkiye gibi sosyal konularda çağın gerisinde kalmış toplumlarda bu dediğin gerçekten zor. Çünkü güler yüzle yaklaştığında bir kız gerçekten arkadas olarak gorsede erkek hemen içten içe benden hoşlanıyor diye düşünür
10 Yorumla
1 yılHayır olmaz benim üniversite de vardı ismi e... di kız kankam erkek arkadaşı ile kavga edince bana sarılıp ağlar benimle birlikte olurdu sonra ertesi gün barışırdı sonra barıştım diye yanıma gelirdi hatta hiç unutmuyorum derse gidiyorum sonra seni ararım diyip de çoğu kez benimle aldattı çocuğu
10 YorumlaSülale yani akrabalık yakınlık olmadığı sürece kız erkek kanki diyebilir sevgili olabilir böyle helal
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılFazla samimiyet her zaman sonu kötü bitiyor. Birkaç tane kankam vardı ama olmadı.
10 Yorumla
1 yılÇok zor ancak eş cinsel olursa olur yoksa muhakkak duyguları olur
10 Yorumla
1 yılOlabilir de sonradan ikisinden biri hoşlanmaya başlar
13 Yorumla- 1 yıl
En doğrusunu
- 1 yıl
Söyledin
- 1 yıl
Yani bir zahmet senin gibi güzelliğe kim aşık olmaz.
1 yılO mesafeyi korumak önemli kız çok samimi olursa flörte dönebilir bu
10 YorumlaNe erkeğin nede kızın karşı cins yakın arkadaşı olmamalı isterseniz mağara adamı diyin bu böyle.
27 Yorumla- 1 yıl
Sonunda doğru düzgün mantığı olan bir insan ya
- 1 yıl
@q__soulfly ama benide bozdular 4 yıllık ilişkim bitti aldattı diye maalesef artık bende o istenen kişi olamayacam.
- 1 yıl
Gercekten üzücü olmuş, ama yine de insan çizgisini bozmamali bana kalırsa. Çünkü gerçekten kendine bir karakter inşaa edebilmiş olan insanlari başka bir şey mutlu etmez. İstediğim gibi olmayacaksa hiç olmasın derler.
- 1 yıl
@q__soulfly aslında şu an o noktadayım karakterimin dışında çıkmaya çalışıyorum 1 ay oldu daha başaramadım.
- 1 yıl
Yani, bu seni mutlu edecekse bir şey diyemem. Şahsen ben kalitesiz insanlar için içimdeki sevgiyi ve karakterimi harcamamayı tercih ederdim. Aksi halde mutlu olmam.
- 1 yıl
@q__soulfly haklısın bunu biliyorum çünkü bende öyle düşünüyorum ne diyim ama teşekkür ederim bu zamanlarda pek konuşacak kimsem yoktu zaten ondan bu siteye üye oldum iyi geldi.
- 1 yıl
Rica ederim ne demek 💐
İyi yapmışsın
1 yıl@Sosyetic_SheqiiL yetiş yetiş bak ne soru var burada 😀😀😀
Hayır karşı cinsten kanka olmaz115 Yorumla- 1 yıl
Vay pe :D biz bunları konuştuk anlatık skdjs
- 1 yıl
Olsun ya ona bakarsan aşağı yukarı sitede her gün hep aynı sorular oluyor diyebiliriz. Karşı cinsten kanka olmaz dimi 😀😀
- 1 yıl
Çok nadir çok çok nadir oluyor :D
- 1 yıl
Tamam 8 milyarda 10 tane 😂😂
- 1 yıl
Ahaha daha fazla
- 1 yıl
Tabi ki ama yine de karşı cinsten kanka olmaz genel olarak da olmadığını görüyoruz zaten
- 1 yıl
Evet genel olarak olmaz :D
- 1 yıl
Bugün görünmedin hiç
- 1 yıl
Gözlerimden rahatsızım 🥹
- 1 yıl
Geçmiş olsun bilmiyordum
- 1 yıl
Ben de bilmiyordum düne kadar 😅
- 1 yıl
Sonuç gözlük mü?
- 1 yıl
Hayır zaten gözlük kullanıyorum ben çalışırken falan, galiba gözlerim nezle oldu jdjd
- 1 yıl
Anladım tekrar geçmiş olsun
- 1 yıl
Teşekkürler
1 yılFitnıs ile uğraşan spor yapan hocam dediğim kişi bana reis der birbirimize içimizi döker sohbet ederiz vs sanaldan tanıştık üstelik çok yardımı oldu bana saolsun ve evet kesinlikle olur 🥰
01 Yorumla- 1 yıl
Dipnot aşık değiliz dostuz ve ilişki tamamen iki erkek arasında nasıl olacaksa öyle aşık olunacak tek kişi ebedi eşim olacak kişidir !
1 yılİki tarafda da hep erkekler suçlu olur Allah kızlara akıl versin kız kanka edinsen sevgilin beddua eder kız kankayı silsen kız kankan beddua eder abi Allah erkeklerin yardımcısı olsun😂
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 315 cevap paylaştı. Yarabbi Sabır ya gene durup dururken bela yedik aq... ya ben evimde temizlik yapıyom ya ne kız kankası :(
01 YorumlaKesinlekle olabilir nadir olur ama böyle şeyler sadece sıkıntı duygu değişimlerini kontrol edebilmek eğer ikisi iyi anlaşırsa zamanla neden denemeyelime döner buda problem aslın da
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. İki taraf da nötr olmalı duygu olarak ki. bu zordur biraz kadın güzelse ya da adam daha da zor
10 YorumlaBen de arası deresi olmaz bu işlerin ya 1 sin ya 0 yok kankaymış yok arkadaşmış saçma geliyor bana
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılBenim hiç öyle bir şeyim olmadı. En iyi arkadaşlarım da kızlar olmuştur. Sevgililerini eşlerini tanırım onlar da beni tanırlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇıkma teklifi edenenine de rastladım taş*şak muhabbeti kurmaya çalışanına da. Ve bunları çok aşırı yakın arkadaş olmadan yaşadım. Yakın arkadaş olsak kim bilir ne olurdu. Yani kızlarla olmak kanka daha iyi. Erkekle olmak her zaman risktir.
00 Yorumla
1 yıl2024dün ortasında tartışılan konuya bak yav, sen kanka olma erkeklerle olay kapansın.
03 Yorumla- 1 yıl
Bu gereksiz muhabbette sana başarılar selenaycım 😅
1 yılAga kızla niye knk olmak isteyelim aq erkeklerle gardaş olamiyoz mu kızla sevgili olunur aq
02 Yorumla- 1 yıl
Eyw
1 yılSaçmalama, hatun arkadaşlarım erkek gibi geliyor bana, lanlı lunlu konuştuğun birisi yahu...
01 Yorumla
1 yılErkek bensem olabilir kendim disinda hic bir erkege guvenmiyorum
02 Yorumla- 1 yıl
Evet 🤣
1 yılbenim kankalar niye bana aşık değil o zaman? biraz da bunu konuşalım bence djsksjs
02 Yorumla- 1 yıl
e yavrum bi yerden sonra açılmazlar mıydıııı djksjskss
Aşıklık demeyelim ona da aklımız karışıyor, ateşle barut misali.
04 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 584 cevap paylaştı.
1 yılOlur olmaz ben bilmem benim tek şey benim işim olmaz erkek Adamın kız kankası olmaz Karısı olur
01 Yorumla Ben iş yerinde çalışıyordum ya niye bela andin ki 😶
02 Yorumla
1 yılSoyledıgın her seye (dıpnot dahıl) katılıyorum hayatım
00 Yorumla
1 yılhayır başıma gelmedi kankalarım bana aşık değildi siz adam gibi duramamışsınız
00 YorumlaValla çok iyi kankalarim var kız arkadaşlarımdan daha iyi
00 Yorumla
1 yılİ have a lot and never dopt about it cause İ think no gender of the friendahip ✌️
01 Yorumla- 1 yıl
*friendship
1 yılhayir olamaz kizlar kanka olarak görebilir ama onlar asla
00 Yorumla
1 yılBeddualar geri teper! Tövbe et cabuk! Seni bitter çikolata kız.
01 Yorumla- 1 yıl
Ama isterdim kız kankam olmasını.
Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Evimde masum masum otururken bile beddua yedim şu an benim ne suçum var
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 473 cevap paylaştı.
1 yılBem var ve harbi harbi kendisini çook seviyorum iyi'ki tanımışım kendisini
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılOlabilir. Ben şahsen arkadaşıma aşık olmam cinsiyet fark etmez. O da olmayabilir.
00 Yorumla
1 yıl😂😂 Bana niye bela okuyorsun yaaa ben evde oturuyorum 😅
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 544 cevap paylaştı. Büyük yalanlardan, iki taraftan biri, mıhtemelen de erkek kızı başka görüyordur
00 Yorumlao la maz... kankalar mutlaka akar birbrirne. ya aşka döner ya da biter kanka olayları
02 Yorumla- 1 yıl
Eee hazsım
- 1 yıl
Yazdım
Benim var 12 senedir arkadaşım 13 hatta
12 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.
1 yılSiz sanki aşık olmuyorsunuz yakışıklı ise, zaten çirkinse sen benim kankimsin olur 🤣 sizden kanka olmaz
04 Yorumla- 1 yıl
haklı cıktım işte o adamda şikayet eder senin gibi kızdan kanka olmaz diyhe :D
- 1 yıl
he yo
1 yılbenım kız kankalarım var
hıç bırıne aşık olmadım
ama onlar bana aşık olmuştu teker tekrer ve seks ıstemışlerdı
dıpnot; Allah belanızı versn kızlar
02 Yorumla- 1 yıl
Sensin bro
- 1 yıl
Ben benim
siz siz değilsiniz sizlerde benimsiniz
Gizli Üye(36-45)1 yılYolları bir şekilde yatağa düşer. Tabii bence.
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYok be ben kız kankama hep ters düşerim sinir ederim onu
011 Yorumla- 1 yıl
Daha kötü
Cevap sahibi1 yılSinir etmeyi seviyorum
- 1 yıl
yalnız kral kızlar sinir edildiğinde aşık olur dikkat
Cevap sahibi1 yılBiliyorum 😉😊
- 1 yıl
hahahshahahha sende varya az değilsin he
Cevap sahibi1 yılTabi canım karşılıklı oluyor
Cevap sahibi1 yılAma şimdi böyle bir şey var siz kızlar sinirlenince çok tatlı oluyorsunuz
- 1 yıl
Sizde bi tık korkutucu hahshahhshaha
Cevap sahibi1 yılDerken ahahaha
- 1 yıl
sinirlenmeyin lütfen korkuyoz
Cevap sahibi1 yılYok yaa şakadan sinirleniyorum ya karşımdaki kızı sinirlendirmek için sinirlenince tatlı oluyor
1 yılKız kanka her zaman daha çok kız ile tanışma fırsatı sunar o yüzden olunur
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılÇok sık görüşmemeleri ve konuşmamaları, çok sık yalnız kalacak bir durumda olmamaları durumunda olabilir. Tabii birde ikisinin de hayatında sevgili eş varsa...
10 Yorumlaİki yüzlü olmazsa olur
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKız erkek kankalığı ne? Eşcinsel misiniz birader?
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılben uçkuruma düşkün bir adamım kb.
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılSonu evlilikle biter
00 Yorumla
1 yılNet bir şekilde söylüyorum erkekler genelde güzel bulduğu kızlarla arkadaş olur ve hep bir şansı olduğunuda bilir bu şaşmazzzz yani anlayacağın hoşlarına giden kızları yanlarında tutuyorlar
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOlabilir fakat fazla samimiyet varsa ilişkiye dönüşür. Ben yaşadım.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBir erkek kanka olup ne yapacak sizinle? Eski flörtünüzü mü konuşçak? Yaptığınız alışverişi 83833662 saat dinleyecek mi? Ufkunu mu açacaktın da kaçırdılar fırsatını? Sanki hayatın gizli şifrelerini verecektin
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOlabilir, iki taraftan biri aseksüel olması gerekir ama, yoksa o iş yatağa gider.
00 Yorumla- Devamını Gör (120)
Devamını Gör(165)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer