Kaynanam neden herşeyi direk eşime söylüyor ben dedmeden?

Aslında kötü bir kadın değil Yeni evliyiz millet Tebrik etmeye geldiler dışarıda oturuyordu eşim dışarıdan geldi bugün misafir mi geldi kimler geldi demeye bir tane kadın ismini söyledi benden iki tane daha ama bilmiyorum dedim
Bu durum beni sinir ediyor
Yatak odama kimseyi girdirmek istemiyorum biraz dağınık bahanesi ile yok yok dedim gittikten sonra bana diyor ki niye girdimedin dağınık değil ki ben de biraz çamaşır var sepete dedim süpürge filan zaten istmeiyorum dedim kimsenin girip bakmasını geçen sefer eltim allahtan istiyor kapıyı ya da beni görünce direk içeriye giriyor kadın bugünkü gelen kadınlarda aynı tip bir kere alışan sürekli girer ben bunu biliyorum
Yemek yaptım kendi yaptı yaptı domatesten koydu kavanozdan direk şey diyecekti doğranmış domates yok dedim kavanozdan dedim sonra soğanı bahane etti
Fırında patates yaptım zerdeçal ve o dometesten zaten içinde tuz vardi ve patates doğradım yaptım soğan koyasim yoktu eşim salça tadı geliyor sevmedim dedi kaynanam da soğan yok olsa salça tadı gelmez kendi yaptı şey doğru beni yanlış çıkartıyor
Ben hissediyorum eşimle birbirimize çok gireceğiz
Kaynanam neden herşeyi direk eşime söylüyor ben dedmeden?
Cevapla