Aslında kötü bir kadın değil Yeni evliyiz millet Tebrik etmeye geldiler dışarıda oturuyordu eşim dışarıdan geldi bugün misafir mi geldi kimler geldi demeye bir tane kadın ismini söyledi benden iki tane daha ama bilmiyorum dedim
Bu durum beni sinir ediyor
Yatak odama kimseyi girdirmek istemiyorum biraz dağınık bahanesi ile yok yok dedim gittikten sonra bana diyor ki niye girdimedin dağınık değil ki ben de biraz çamaşır var sepete dedim süpürge filan zaten istmeiyorum dedim kimsenin girip bakmasını geçen sefer eltim allahtan istiyor kapıyı ya da beni görünce direk içeriye giriyor kadın bugünkü gelen kadınlarda aynı tip bir kere alışan sürekli girer ben bunu biliyorum
Yemek yaptım kendi yaptı yaptı domatesten koydu kavanozdan direk şey diyecekti doğranmış domates yok dedim kavanozdan dedim sonra soğanı bahane etti
Fırında patates yaptım zerdeçal ve o dometesten zaten içinde tuz vardi ve patates doğradım yaptım soğan koyasim yoktu eşim salça tadı geliyor sevmedim dedi kaynanam da soğan yok olsa salça tadı gelmez kendi yaptı şey doğru beni yanlış çıkartıyor
Ben hissediyorum eşimle birbirimize çok gireceğiz
Bu durum beni sinir ediyor
Yatak odama kimseyi girdirmek istemiyorum biraz dağınık bahanesi ile yok yok dedim gittikten sonra bana diyor ki niye girdimedin dağınık değil ki ben de biraz çamaşır var sepete dedim süpürge filan zaten istmeiyorum dedim kimsenin girip bakmasını geçen sefer eltim allahtan istiyor kapıyı ya da beni görünce direk içeriye giriyor kadın bugünkü gelen kadınlarda aynı tip bir kere alışan sürekli girer ben bunu biliyorum
Yemek yaptım kendi yaptı yaptı domatesten koydu kavanozdan direk şey diyecekti doğranmış domates yok dedim kavanozdan dedim sonra soğanı bahane etti
Fırında patates yaptım zerdeçal ve o dometesten zaten içinde tuz vardi ve patates doğradım yaptım soğan koyasim yoktu eşim salça tadı geliyor sevmedim dedi kaynanam da soğan yok olsa salça tadı gelmez kendi yaptı şey doğru beni yanlış çıkartıyor
Ben hissediyorum eşimle birbirimize çok gireceğiz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Seninkiside dert değil bende kayınvalidemle yaşıyorum 9 yıldır. Ne yaptıysam eşime bir türlü ayrı eve çıkıp yuvamizi kuramadık. Eşimi çok sevdiğim içinde ayrılamadım. Ama bir çenesi var varya çok konuşur ben bıktım artık tersliyorum kadını dayanamıyorum çenesinden. Hamileliğimi bile zehir etti bana çoğu zaman şimdi yuzssuz gibi bebeğimi seviyor. Bende tersliyorum karnimdayken bu kadar sevmedin dedim. Oda diyo kara kuru bisey olucak sandım. Böyle söylenirmi akıl yok çok cahil bir insan deli kafadan kırık biraz normal değil hareketleri falan zaten. eşimle kayınpederim bana hiç muhattap olma onunla nabarsa yapsın he de geç diyorlar. Ama nereye kadar sabır sabır üstüne bazen bende patlıyorum evde. Biraz çekiniyor benden rahat davranamiyor ama olmaz. Ne konuştuğunu naptigini bilmiyor. Gerçekten kafadan kırık. Bebeğim olduğundan beri yatak odama giriyor. Çocuk napıyor diye. Bende eşime dedim söyle annene girmesin odama kimseyi istemiyorum. Bı yatak odamız özel onada burnunu sokuyor kafasına göre giriyor dedim. Bir kaç defa kitledim kapıyı giremedi açmaya çalıştı got gibi kaldı ortada. Bazen açıyorum haline ama yaptıklarını unutmuyorum hiç. İyiliğine iyi ama kötülüğüde çok oldu. Dilerim Allah'tan çenesine bişey gelsinde bişey olsunda konuşamasin. Çenesi hariç kadının heryerine bişey oldu. Yok ayağı kırıldı kaç kere hastanelerde yattı. İnşallah cenesinede bişey olurda bu kadar çok konuşamaz. Allah biliyo içimi. Sinir hastası etti beni pislik allahindan bulsun
Benim kincok şükür öyle değil çok şükür hep benle oturmayacak her çocuğun yanında bir ay gibi kalacak beş tane çocuk her birinde bir ay üç hafta kalacak
Ama iki defa yapınca sinir oldum diğer geline her şey kocasını yetiştiriyor diyordu kendisi de direk oğluna yetiştiriyor ya sinir oluyorum buna ben buna çok sinirlerimi direk yetiştiriyor bana fırsat kalmıyor belki ben söyleyeceğim sen niye söylüyorsun
Birde kaynanam benim eşimi deli gibi seviyor da ondan diğer çocuklarından kendi eşimi bana savunuyor kocam değil mi istedim zaman öküz istedim zaman aşkım derim kime ne
Cevremdeki 10 15 evli arkadasim ve yakinlarimdan edindigim tecrubeler gereği soylemeem gereken kafanda kurma. Her seyi ustune alinma. Hatta seninke ilgili bile olsa ustune alinmamaya calis. Her bakisindan sözünden hareketinden anlam cikarma. Ben kimsenin girmesini sitemiyorum dersin biter gider. Bahane uretirsen sinirlarin bilinmez. Net ol neden yalan soyleme ihtiyaci hissediyorsun? Sen eşinle iyi ve mutlu olmaya bak. Kaynananla da seviyeli saygili ol. Cok muhabbete de cok sogukluga da girmemek lazim. Denge.
Öyle olması lazım inşallah yaparım
Uzak tutun aileyi herkesi