Evlenince çalışma erkek sorumluluk alsın diyor sizce?

Evlilik yapıcam mesleğim yok. Annem evlenince çalışma diyor neden dedim " akıllı ol otur evinde. Erkek kısmını fazla rahata erdirme , kadınların çalışması çoğaldığı için erkek zamanla hiç sorumluluk almıyor. Bak söyle çevrene yıllardır çalışan kadinlar faturaları bile ödüyor adamın evle alakası gidiyo. Akıllı olun oturun baksın evine. Çabalasın didinsin kira geliyor onu ayarlamam lazım diye düşünsün biraz... Böyle karının çalışmasına Alışanlara adamlara bak zamanla eve alışveriş bile yapmıyor
Evlenince çalışma erkek sorumluluk alsın diyor sizce?
Cevapla