Eşimin ailesi bize yerleşti bu durumu nasıl kolay hale getirebilirim?

Eşimin ailesi kiracılarını çıkarmak için dava açtılar ama bu süreçte ev sıkıntıları vardı. Damadının ailesi de çok zengin bizim boştaki evde oturun kira istemiyoruz bize komşuluk edin dediler. Onlar da taşındı. Ama büyük bir kavga çıktı aralarında ve o evden ayrılmak durumunda kaldılar. Biz de tabi ki bize gelin dedik. Zaten oturduğumuz evi zamanında onlar almıştı. Üç hafta önce geldiler. Başımın üstünde yerleri var. Zor durumdalar biliyorum ama zorlanmaya başladım. Ben yoğun bir işte çalışıyorum. Eşim de boğazına çok düşkün değildir. Eve gelince normalde ne varsa iki dakikada hazırlar yeriz. Şimdi eşimin babası çorba istiyor salata istiyor et istiyor. Öyle makarna falan yapamıyorum. Kayınvalidem de senin düzenin kızım çok ellemek istemiyorum diyor. İşten geliyorum bakıyorum mutfak dağılmış. Tuvalet temiz değil. Önce temizlik bulaşık sonra yemeği pilavı çorbası salatası hazırlıyorum. Odaya gidip ayaklarımı uzatıp uzanamıyorum ayıp olur çünkü. İşim gereği akşam da biraz bakmam gerekiyor. Neye yetişeceğimi şaşırdım ve pilim bitti. Eşim de normalde eder şimdi yardım etmeyeceği tuttu. Gerçekten çok yoruluyorum. Eşime dedim. Ne çabuk bunaldın ailemden dedi. O kadar yorgunluğum değil de onun lafı beni mahvetti gerçekten. Ne yapmalıyım sizce?

Eşimin ailesi bize yerleşti bu durumu nasıl kolay hale getirebilirim?
Cevapla