Allah'ın adaletine inammak zorunda mıyım?

Sürekli şükür bir bildiği vardır tövbee diye kafa ütüleyen insanların kafasına hayran kalmisimdir. Senin ağızda sic*salar şükret. Tamam şükür de herşeyi kabullenmeyelim be! Herşeyi ahirete bırakalım. Dünya da ola biten herkesin yanına kalsın. Adil mi bu?

Şikayetçi Tayfa hızlı davranın aman durmasın soru sitede.
Allah'ın adaletine inammak zorunda mıyım?
Cevapla