Allah’ın adaletine inanmamakla haksız mıyım?

Bazı şeyler çok zoruma gidiyor içime atıyorum hep gülen gözlerim artık gülmüyor çünkü mutsuzum yorgunum yalnızım. Bedensel engelli olarak doğdum okuyamadım imkanlar el vermedi. Bencil bir ailem var kardeşlerim de öyle hiç bana acımıyorlar görmüyorlar beni kendileri her şeyi yaşıyorlar gezip tozuyorlar bensiz hemde hiç mi vicdanları rahatsız olmuyor? Ben Allah’a ne yaptım ki bunları yaşıyorum benim isyanlığım ailem hiçbir zaman hastalığımı isyan etmedim sadece böyle bencil bir aileye bedensel engelli olarak doğmam beni kahrediyor. İnternette bazen görüyorum engelli olan kardeşleri ablaları için neler yapıyorlar benimkiler anca kendilerini düşünüyorlar. Tek dileğim var inşallah Allah beni bunlara muhtaç etmeden canımı alsın …. Çok zoruma gidiyor çok..
Allah’ın adaletine inanmamakla haksız mıyım?
Cevapla