Gelinin, düğünde babasıyla dans etmesi ayıp mı?

Yakında evleneceğim. Hayatımı birleştireceğim, ömrümün geri kalanını geçireceğim adam ile nikah kıyacağımız günde, belki de bundan sonra eskisi kadar göremeyeceğim babamla dans etmek istedim diye; "Ayıp, günah. Sen koskocaman kız oldun. Demezler mi? Bu kız, çocuk mu ki dans ediyor diye. Hem bunca erkeğin önünde de yapılacak şey değil." Dediler. Nişanlım da onlara arka çıktı. Gerçekten ne yapacağımı bilemiyorum. Bana bir akıl, tavsiye verin.
Gelinin, düğünde babasıyla dans etmesi ayıp mı?
Cevapla