yani bu sınama olamaz çünkü kök bozuk. kökün bozuk olduğu yere beni yaratması. bu acımasızlıktır. yani bu kadar ruh hastasıyla beni sınaması normal değil. saçma sapan insnalar gerçekten kelimenin tam anlamıyla böyle. bunların içine var ettiyse beni bu kötülük Allah'ta kuluna kötülük vermeyeceğine göre. Allah'ta yok düşüncesi oluşuyor
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
peygamberlerin hayatına bakmadın hiç herhalde hepsi neredeyse ailesiyle akrabasıyla sınanmış burası imtihanlar dünyası her şeyle sınanabilirsin
bak yokluğu ile sinasin diye yalvarıyorum. canlarını alsın ben ona üzüleyim. ama yaşatıp her gün her gece anne babayla üstüne onların kemgozlu akrabalarıyla ben niye uğraşıyorum. millete bakıyorum kimsenin amcasının yanında geçmeye gelindiğini gıcık olduğunu bahanesiyle konuşmaktan rahatsız olduğunu görmüyorum. ha diyeceksin Allah başka yerden sınıyordur. hastalık falan e benim zaten doğuştan hastalığım var ve bu ömür boyu ilaca bağlıyor vücut için en önemli şey. ee bunlara niye saymıyorda aileden vuruyor. iş hayatından vuruyor. psikolojiden vuruyor. derslerden vuruyor.
Lan ben ne yapmış olabilirim 19 yaşındayım doğduğumdan beri kötü şeyler kesintisiz yaşıyorum. ya beni gören haline şükrediyor. ailemin soyumu gören haline şükür ediyor. kendileri de farkında kimse hayatın her alanından darbe yemez. allah bir kapı kapatır bir kapı açar deniliyor ya. benim kapılar açılmamak üzere kapalı ve hiçte bir kapı acilamdi hâlâ da kapanmaya devam ediyor. yani tek çözümü yeniden dirilmem bu da mümkün olmadığına göre. ben ne yapayım
Bu hayatta değil asıl büyük kapı cennetin kapısıdır tüm bu çektiğin acılar olaylar boş yere değil nasıl baktığına bağlı belkide sen bu şekilde inancını sarstığın için daha kötüleri geliyordur başına inancını sağlamlaştırmak için daha farklı bir penreceden baksan bu kötülüklerde azalacaktır
inancımi sarsmam mevzu değil mevzu ben o tüm çocukluk yıllarında yaşadığım travmalar. sorunlu aile bireylerinin arasında. Allah inancını içimde korumam ben bunu nasıl ne hakla yaptığıma şaşırıyorum. ulan 6 8 yaşında bir çocuğun tek arkadaşı duvar olabilir mi. ben bu halde allah var kabul edip daha çocukken annemin kırk yılda bir kıldığı namazda peşine takılıp hareketleri tekrarlamisim.
bunların içinde ben ömür boyu yalnızlığın temeline sebep olacak şeyler yaşarken. üstüne bi güne bi gün isyan etmemişken. neden bu kötülük yapanları hayatımdan çıkarmıyorda. kötü şeyler buldukça buluyor. ya o kötü şeylerin içinde istismara uğramam bile var. böyle ruh hastası bir sülalenin içinde yaratıp. niye güzel bir karşılığı olmadı. deme daha zamanı gelmedi. olabilecek iyi şeylerin olabilme ihtimali bitti önümü görüyorum kötü şeyler yani hayatım boyunca sevmeyeceğim istemeyeceğim her Allah'ın günü isyan edeceğim şeyler..
ha iyi şeyler olursada yaş geçiyor her şey zamaninda güzel.
Evet güzel şeyler zaman alır ancak bu güzel şeyler bu hayatta karşına çıkmayadabilir bu hayatta yaşanılan en olumsuz şey bile bir günahın affedilmesi için bir sebeptir tabi bu inancını yerine getirenler için geçerli benim ne günahım var ki diyebilirsin günahın olmayabilir ancak bu gelecek için geçerli değil geçmiş gelecek tüm günahların affı için olabilir Allah anne babayı islamda yerini ayrı tutar öf bile demek günah yani öyle düşün anne babayla imtihansa en zorlardan biri gerçekten ancak bu imtihanın mükafatı da aynı şekilde daha büyük iyi olacaktır Allah hepimizden daha iyi bilir ve allahın bilmesi biz yaratılmışlar gibi değildir sen Allaha sığındıkça hafifler onlar aynı şekilde davranmaya devam etse bile acıların geçer
inan bana psikolojisi bozuk olan ya da açık soyleyim cahillik değilde canım olan sırf anne babam diye her bku yiyebilecgini düşününe ebeveynler için. öf bile demeyin sözü o kadar anlamsız kaliyorki. düşün birileri afedersin ağzına scmaya hedef belirlemiş farkında olmadan veya bilinçli. sen hak olarak onları ölürsen hakkın yani bu boyutlu bir şeyde öf bile demeyin yanlış olur. yani hayatta birinden kurtulman senin çıkış yolunsa. öf bile demeyin ne anlamı var aksine. her gün ölmeleri için dua etmek gerekiyor. psikolojisi bozuk slak diye sana dünyayı zehir etmeye ne hakkı var. peygamber efendimiz diyor zorlaştırmayin kolaylaştırın. bu zorlaştıran. fantezi aleminde yaşayan kişilere öf bile denilmemesini hak ediyor mu Allah aşkına
İslam üzerinden gidecek olursam ne olursa olsun anne babaya karşı tepkilerimiz Allahın rızası doğrultusunda olmalı tabikide bu annenin babanın yaptığını haklı çıkarmaz ancak böyle durumlarda bile islam anne babaya hayır duası etmek gerektiğini öğütler ama tabi insanız duygularımız acılarımız buna pek imkan veremeyebiliyor olayların iç yüzüne hakim değilim bu durumda şunu yap şunu yapma diyemem tek verebileceğim tavsiye Allaha sığınmaktan vazgeçme namazlarını mutlaka kıl ailen için de olabildiğince iyi şeyler dua et bir duan bir çiçek açar kalplerinde zihinlerinde
ben namaz kıldığım zamanda bile babam rahat bırakmıyor. ben onun gibi beladan kurtulmak için namaz kılıyorum dua ediyorum. namazdayim geçen evin içinde bağıra bağıra bana sesleniyor. kapı kilitliydi neredeyse kapıyı kırıyordu. sonra balkonda gelip yine sesleniyor bağıra bağıra. en son camı bi hışımla açıyor. kendi kendie ay pardon diyor. ondan kurtulmak için secdeye yöneliyorum. namazda ne okudum hangi rekattayim anlamadım duaları falan karıştırdim. şimdi namaz kılarken bile huzur yokken nasıl namaz kilayim
uyuyorda olabilirim cevap vermiyorsam bos yere niye uyandıriyor derim.
böyle bir sorunlu biriyle siniyorken ona yönelmeme rağmen huzur yokken ben ne yapabilirim?
Şu düşüncen yanlış işte ondan kurtulmak için secdeye yöneliyorum halbuki namaz kendin içindir Allahla arandaki bağı kuvvetlendirmek içindir
Yok zaten
😂😂😂😂😂
?