Allah'ın beni ailemle sınaması normal gelmiyor niye?

yani bu sınama olamaz çünkü kök bozuk. kökün bozuk olduğu yere beni yaratması. bu acımasızlıktır. yani bu kadar ruh hastasıyla beni sınaması normal değil. saçma sapan insnalar gerçekten kelimenin tam anlamıyla böyle. bunların içine var ettiyse beni bu kötülük Allah'ta kuluna kötülük vermeyeceğine göre. Allah'ta yok düşüncesi oluşuyor
Allah'ın beni ailemle sınaması normal gelmiyor niye?
Cevapla