Düğününde organizatörlüğü yapan görümce, çıkış şarkısı olarak Aylin Coşkun’un “Sinsirella” şarkısını çaldırdı. O anları gelin sosyal medyada paylaştı. Çok kırıcı bence.
— TWDb (@db___tw) August 25, 2024

Düğününde organizatörlüğü yapan görümce, çıkış şarkısı olarak Aylin Coşkun’un “Sinsirella” şarkısını çaldırdı. O anları gelin sosyal medyada paylaştı. Çok kırıcı bence.
— TWDb (@db___tw) August 25, 2024

Ben böyle şeylere hep güler geçerdim, aramızdaki samimiyetten dolayı karşı taraf böyle şeyler yapabilir diye düşünürdüm asla art niyet aramazdım ama problem şu ki böyle şeylere ne zaman gülüp geçsem sonunda hep kazık, ihanet vb. Yaşadım. Karşı taraf içten içe kıskançlığını göstermiş diye düşünüyorum.
bence komik bir olay değil. düğün burası sonuçta park değil. hadi gelin ile görümce arası çok iyi olsa bile insan sevdiğinin düğününde böyle bir şey çalacağını düşünmüyorum art niyet ararım bunda.
Cevap
18Cevap
Ben güler geçerdim umursamazdım hiç bir şekilde
Gururu zedeler ya, böyle günde çok saçma yapılması yapanın iyi niyetli olduğunu düşünmüyorum
Ablam böyle birisi değil Allah'tan. Eşimle aramın iyi olmasını ister. Böyle insanların ben iyi niyetli olduğunu düşünmüyorum.
Ben güler geçerdim ya. Böyle zamanlarda hiç negatif düşünme huyum yoktur eğlenceye devam ederdim.
Bizim ülkenin insanının mental olarak iyi olmadığını hep diyoruz, insanla nasıl iletişim kurulur onuda bilmiyorlar
Ayıp ya😏 bunada espri şaka diyecekler de eksik olsun öyle şaka
Ben değil evlendiğim kişi haddini bildirmeli kardeşine
o da çıkıp azeri şarkısı acayip hayvanlara benzisen şarkısını ithaf etsin
Görümce denilen hayvanı düğünümden kovarım, itiraz eden kocam olursa onu da kovarım.
Bunu nasıl kaptrdm ya adgbnk keşke bende ypsydm
duvağımla boğardım topukluyla da ezerdim garanti olsun
Mikrafonu görüncemin ağızına sokardım. Cidden yapardım
Evli değilse düğününe ondan daha süslü giyinir giderdim. Görsün kim sinsirella dkdkdld
Neyse ki evlilik falan düşünmüyorum ") Zor bir durum.
Gelin odasına geri dönülebilir, zaten kardeşi s*ker belasını o görümcenin.
bence insanlara istediği primi vermemek lazım. hiç sinirlenmez sanki yapması gerekeni yapmış gibi davranıp üzerine de ay ne iyi ettin de onu açtın valla çok teşekkür ederiz diye de söylerdim
@medussaaaa aynen öyle dediğin gibi
Evlenirken bende ona aynısını yapardım nasıl oluyormuş anlasın diye
Oha ya bu kadar olmaz amacı ne bunun napıyo insanlar ne hale gelmiş yazık.
Açıkcası umursamazdım ve dans ederdim. 😂sırayla bende onun dügünde daha farklı yapardım 😂😂
Bende bir çok kişiye yapmak istediģim bir jest
Kadın terörü bu. Bence kanunlarda cezası olmalı. Erkeğe şiddet resmen
Evlerden ırak böyle görümce ya🤦🏽♀️
İyi niyetle yaptı denilemez
Gurur zedeleyici
Hihihi görümce olunca ben 😅
can sıkılır bu konuda
Düşman başına öyle görümce 🥺
Gülerim ve daha enerjik oynarım
Allah akıl fikir versin ne denir ki
Evime. uzun bir müddet giremez.
Düğünden atmazsam şerefsizim.
Sinsirella diye sarki mi varmis?
O görümcenin a..😊
Düğünden kovardım saçından sürükleyerek
Abla profil fotoğrafının altındaki s harfi ne oluyor
@Adinisenkoy43 Kanka eğer kurallara uymazsan Ssker demek
@Adinisenkoy43 fenomenlere veriliyor aşkım
@ÇilekPrensesi hayır moderatör
Kıskanmış diye yorumladım
Düğün bırak, saçını başını yol
Pasif erkekler evlenmemeli.
Yerdim bi güzel örümceği
Tehlikeli bu
akraba=akabba
Evlenme kararını sorgulatır
Ayıp olmuş
Terbiyesiz :D
Saçmalık
Gorumceni zi. keyim.
ben umursamazdim
Umursamazdim sonrasında lafı sokardım
Düğün genel olarak saçma
alone but not lonelyalone but not lonely
Bu ne ya
Cok manidar
o an eşim ya ailesini ya da beni silerdi
😔ayıp olmuş
çokta umrumda.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?