Boşanma aşamasındayım ne yapacağımı bilmiyorum?

Arkadaşlar 4 yıllık beraberliği olan bir ilişkim vardı eşimi gerçekten ama gerçekten çok severek evlendim istediği şeyleri her zaman yapmak istedim eşimin tek olumsuz olarak söyleyebileceğim tek şey ailesi ile olan bağı çok bağlı ailesine sürekli ailesine gitmek istiyor sürekli ailesi bize gelsin istiyor düğün arabamızda başladı bu sorun eşimi almaya gittiğimiz de aile evinden arabaya bindik bana hepsi senin yüzünden gelip beni aldın dedi. gelin odasının içerisinde arkadaşlarımın yanında bu olaylara devam etti. çok zoruma gitti arkadaşlarımı dışarı çıkarıp ona kendime gelmesini ve bu düğünün bizim düğünümüz olduğunıu söyledim. düğünümüz geçti balayı zamanı da ufak tefek tartışmalarımız oldu yemeğe gidiyoruz akşam nereyi istersin diye soruyorum bana neden ben seçiyorum sen seç diyor. Onu yapama diyorum sen benim kararıma karışma diyor. Balayı dönüşü döndük kavgaların şiddeti iyice arttı eve geliyorum ailemi özledim diyor. Ağlıyor ailesine götürüyorum iyi güzel hoş oturuyoruz eve döneceğimiz zaman yine ağlıyor yolda. Kardeşi evimize geliyor hiç sorun değil gelsin de ama sabah 7 de yatıyoruz tak telefon misafir kabul ediyormusunuz, eşim evet diyor iyi kapıyı açın o zaman , her hafta sonu bir düğüne gitmek istiyor biz böyleyiz kalabalık aileyiz diyor biliyordun diyor. zamanla tahammül seviyem kalmadı evde iş yapılacak tuvaleti temizledim çarşafları değiştirdim toz aldım eşim sadece mutfakta yemek yapacak bütün işleri yaptım dinlenmek istedim yardım etmiyorsun diye yine kavga ettik. ama hiç şiddete kadar gitmedi sadece bağırma küfür bile yok sadece sen canım masım aptal mısın gibi şeyler zamanla önünü alamaz oldum ve bir kavga esnasında o zaman mutsuzsan bu evde kalmak istemiyorsan boşanalım gitsin dedim. Olay büyüdü dayanamadım aile büyüklerini eve çağırdık kavgamızı nedenlerini bu süreçte neler olduğunu anlattım. Eşimin ailesi sadece sen boşanıyorum demişsin gerçekten bunu mu dedin. öyle böyle beni anlamadılar ve haksız çıkardılar ailem de erkek olduğum için eşimle evliliğim devam etsim diye bana destek çıkmadılar ve koruyucu tavır takınmadılar, aramız da 1-2 hafta düzelme oldu ama eşim bu seferde annen şortuma dokundu söyle dokunmasın dedi. Eşimin annem ile arası açılmasın diye tamsm konuşurum dedim. ama hiç bir zaman konuşmadım annem ile. Sorunlar bir düzelmeye bir devam etmeye başladı eşim sürekli ailelere sen söyledin pişman mısın sen sebep oldun söyledin annem zaten mutsuz bir de sen bunu ekledin gibi şeyler söyledi. Ve bir gece biz eşimin hamile kaldığını öğrendik ve önlemler almamıza rağmen olduğunu öğrendik. eşimle sorunlarımız olduğunu bildiğimiz önümüzü göremediğimiz için aldırmaya karar verdik. çok üzüldüm gerçekten çok isterdim her şey yolunda olsun bir bebeğimiz olsun diye. Kürtaj yaptıracağımız yasal bir yere gittik oraya gittiğimiz de operasyona giden kadınları gördüm.

Boşanma aşamasındayım ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla