Bekarlık sultanlık diyenler samimi geliyor mu?

ben kendi adıma şu yorumu yapmak isterim ki bekarlık sultanlık diyenler bana hiçbir zaman samimi gelmiyor. İnsanlar imkanı olmadığı için evlenmiyor ve bunun adını da bekarlık sultanlık diyor, bekarlığın neresi sultanlık? Belli bir yaştan sonra kapını çalan olmayacak selam veren olmayacak. Millet çoluk çocuk sahibi olurken sen etrafı izleyeceksin. Gençliğinde gezip tozduğun insanlar yaşlandığında sana belki Bir tas çorba getirmeyecek, kendi çamaşırını kendi yemeğini kendin yapmak zorundasın. Bir derdin olduğunda kimse seni dinlemeyecek. Tamam belki evlendiğin zaman da bunları yapan olmayacak ama, benim için bekarlık sultanlık değil insanlar imkanı olsa bugün evlenir...

15.15
15.15
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun ♥️😇 teşekkür ederim @вуηαяcσѕ
Bekarlık sultanlık diyenler samimi geliyor mu?
Cevapla