Zaman çok hızlı geçmiyor mu?

2018 aslında daha dün gibi ama neredeyse 7. yıla girecek biz 2025 e gireceğiz. Eskiden izlediğim filmlere denk gelince diyorum ne kadar yıl geçmiş, bazen boşlukta gibi hissediyorum. Sanki önümde bi hayat var ama ben sadece oturduğum yerden izliyormuşum gibi.. Neler geliyor, kimler geliyor geçiyor önceden doğum günlerini çok severdim hep kutlamak isterdim ama şu an alacağım yaşlar bana fazla geliyor, omuzlarımda bir yük gibi. Önceden hekrese abi-abla diyen benken şu an bana böyle hitap ediliyor. Ahh zaman ahh su misali aktı geçti, ömrümüz bitiyor her şey yalan geliyor. Bi dünya, yaşam var evet ama gerçekler de çok yakın bize
Zaman çok hızlı geçmiyor mu?
Cevapla