Sizce komşularımıza ne yapmamız lazım?

Giriş katta oturuyoruz dairemiz garaj tarafına bakıyor haliyle yaz olduğu için camlar açık ve çok fazla rahtsız oluyoruz çocuklar oyun parkı gibi kullanıyorlar otoparkı hepsini geçtim camımın hemen dibine bank konulmuş gölge diye orada hasbihal ediliyor cevafaatle ika ettik uyardık birkaç sefer dinleyen olmadı hatta kapımıza gelip çocuklarımı uyaramazsın diye tartıştılar çoxukları geçtimde camımın dibinde oturup kahkaha atarak sohbet ediyorlar gece çalıştığım için gündüz yatıyorum uyku uyuyamıyorum ruh sağlığım bozuldu artık kavgada etmek istemiyoruz sizce ne yapılır bu bankı nasıl kaldırta bilirim?

Sizce komşularımıza ne yapmamız lazım?
Cevapla