Lütfen doğru söyleyin ben kötü bı kadınmıyım?

Evliyim çocuğumuz yok. Eşim işten gelmeden duşumu alır temiz giysilerimi giyerim hiç eşimi yemek kokan kiyafetle karşılamam. Evde tüylü tüylü tetkiklerim vardır onlarla gezerim. Dışarda alkol almasın diye evde masayı kurar beraber içelim derim. İsmiyle hitap etmem sürekli canım cicim.. O işte sınırım yoktur , hatta dondurma döküp 👅 bile olur. Yumurtalarına kadar 👅 . Mesela söylemeyi ayıp gece uyurken bile elime alır uyurum 😂 . Kiyafeti yıkanır temizlenir. Ama gel gelelim ki eşim sürekli beni çocuk gibi azarlıyor. Bugün işten gelirken kahve alırmisin laktozsuz olsun mideme dokunuyor dediğimde kapat lan telefonu yorgunum dedi kapattı. Bugün öğlen 500 TL taksi parası attığı için suratı hala asık ( oturduğumuz ev otobus durağına uzak olduğu için taksiye bindim ) . Nasıl anlatsam bilmiyorum ama ne desem suç adama aceba ben kötü bir eşmiyim yoksa esimmi çok odun bunu merak ediyorum?
Lütfen doğru söyleyin ben kötü bı kadınmıyım?
Cevapla