Hiç s. alak insan gördünüz mü nasıllar ve nasıl fark ettiniz
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bir tane öyle arkadaşım var. Denileni anlamaz anlasa da yanlış anlar. Düzgün mantık yürütemez. İnsanlara bağımlıdır falan filan.
Beyinde mi sorun var sizce
Yaratılıştan veya yetiştirilme tarzından dolayı öyle olmuş belli ki.
Gizliden çıkarsanız ben de size s. alk biriyle olan anımı anlatayım mı
Hayatımdaki s. alaklara zaten zor katlanıyorum:) Fazladan başka bir s. alakla ilgili anı dinlemek pek iç açıcı gelmedi
Sen dinle gülersin ama
Gülme garantili
İyi bakalım. Çıktım
Çocukla sadece bakışıyoruz çocuk sanki sevgilisiymişim gibi hallere giriyor kiskandiriyor mizmizlaniyor omzuma çarpıp kaçıyor hasta numarası yapıp ilgi bekliyor
Belki sadece duyguları saftır. Senden bir kazık yedikten sonra içinden Casanova falan çıkabilir belli olmaz, üzme oğlanı:)
Bu arada buraya bunu yazmak için beni neden gizliden çıkardın ki? Çıkarmadan da yazabilirdin
Nasıl bir kazık yerse 🤣
Duygularıyla oynarsan yani. Hiç öyle gülme dışarıda ş. refsiz olarak görülen birçok erkeğin hayat hikayesi budur:) Saf duygularıyla oynayan bir kız. Sonrası malum.
Ben oynamadım merak etme kdjjdkdjd
Duyguları var mı oynayayim sence
Birinin duygularıyla oynayarak ona ders vermek, karşına oturtup bak arkadaşım bu iş böyle olmaz, şöyle şöyle yapman lazım demekten daha etkilidir. Ona yardım etmek istiyorsan yapabilirsin. Ama tüm kızlar böyle allah belanızı versin moduna da geçebilir. Ki sen saf olduğunu söylüyorsun. O yüzden bu arkadaş kesin o moda geçip tüm kızlara küser. Boş ver sen zamanına yazık.
Ben kendi saf arkadaşıma en az 5 senedir kızlarla nasıl konuşması, nasıl davranması gerektiğini anlatıyorum. Ona anlattıklarımdan kitap yazsam şu an best seller olmuştu ama adamda tık yok. Yani böyle insanlarla uğraşmanı tavsiye etmem. Sakın!!
Ya ben oynamam çocukla ama bir kız var kıza diyorlar ki o kız bir ortama girer herkese sırnaşır kimden otlanabilecegini anlarsa ona yapışır kalırmış. İşte bu çocuğa yapışmış arkadaş ayağına yan yana ders çalışıyorlar molalarda da ortak olunca hadi yemeğe diyip kendi yemeklerini ismarlatiyordu başkası kullanıyor yani ama anlamıyor
Bunun cevabını az önce verdim. Gidip seni kullanıyor desen bile anlayacağını sanmıyorum. Hatta anlasa bile durumu değiştireceğini düşünmüyorum. Bazılarını da böyle yaratmışlar nabalım
Bana diyor yapacak bir şey yok o kadar zeki değilim
Peki senin saf arkadasin birini bulur mu sence
Benim saf arkadaşım yakışıklı bir çocuk ve saflığından dolayı insanları umursamıyor, duygu-durumlarını anlayamıyor:) Böyle olunca kızlara başta çekici geliyor. Çünkü pek konuşmayan, yakışıklı gizemli hafif umursamaz bir tip ilgi çekici olabilir. Ama bir süre tanıdıktan sonra onun aslında ne oldugunu anlayıp arkadaş moduna geçiyorlar. Bizimki de hemen kızların en yakın arkadaşı oluyor. Benim itelememle ve kendi çabasıyla en sonunda bir kız buldu ama çok fazla kazık yedi. Aldatıldı falan. Şimdi onun aşk acısını çekiyor. Kıza yazmak falan istiyor. Benim aklımla oynuyor:)
Sana o kadar zeki değilim dediğine göre kendisi durumun farkında ve şikayetçi görünmüyor. Sen ne diye çocuğun üzerine gidip fazladan yükleme yapıyorsun:)
Aynı benim dediğimde senin arkadaşın gibi yakışıklı gizemli pek konuşmayan ama ağzına açınca da ne olduğu belli oluyor jsjdjd nasıl durumun farkında mı sence dkkd
Eğer benimki gibiyse durumun pek farkında olduğunu sanmıyorum:) İnsanlar özellikle karakterleri hakkında kendilerini kötü görmezler. Arada sırada bazı şeyleri sorgulayıp yanlış çıkarımlar yapıyordur en fazla:) Gülerek anlatıyorum ama aslında bir dram yaşanıyor burada...
Benim o arkadaşımla arkadaş olma sebebim tamamen çocuktaki potansiyeli görüp onu yükseltme isteğimdi. Tanıştığımız ilk andan beri buna odaklanıp belirli bir seviyeye getirdim ama gençlik enerjimi aldı... Bir daha tövbe ettim kimseye yol göstermeyeceğim.
Zaten kendi eliyle kendi kısmetini kapatıyordu mesela bana açılmaya çalışıyordu ayni zamanda heyecanlı heyecanlı mesajlasiyor gibi yapıp gizemli gizemli birisiyle buluşuyormuş gibi hallere giriyordu 🤷🏻♀️ yani tamamen tuhaf
Anladım. Ortaokul çocukları gibi flörtleşiyor yani. Gerçi bunu profesyonelce yaparsa sıkıntı olmayabilir ama kötü oyuncu olsa gerek. Napalım herkes playboy olacak diye bir şey yok..
Amatörce yaptığı için birgün arkamdan gelmiş telefonla konuşuyor gibi yapıp bana bakıyor falan ben bakınca kızarıyor role giriyor sanki bir kız bunu arıyor işte bundan hesap soruyor gibi bu da sen anlamıyorsun tarzli role giriyordu fkfkkrrk
hahahah:) O sahneyi izlemek isterdim ya.. Sen her gün bedavadan gülüyorsundur bu hareketlere:) Daha ne istiyorsun çocuktan? Ne güzel komik erkek işte. Hem üzmez de seni :d
He amacı komiklik değil bak benim peşimde kızlar var falan işte herkes bana hasta ben seni seciyorum kafasında sjsksk hani alternatiflerim var elini çabuk tut djdkrk böyle role giriyor dkkde
Amacı komiklik değil ama sonuçta komik. Millet komik olmaya çalışır güldüremez. Bu arkadaş ciddi bir iş peşindeyken güldürüyor:) Bunlar önemli meziyetler. Benim kafadan biriyle olup sıkıntı çekeceğine onun kafada biriyle ol bence rahat edersin..
Geçti daha kendisi gibi s. lak bulur 😀
Bu kadar oyun kuracagina söylese konuşur buluşuruz oyundan oyuna giriyor şey yapıyor biriyle konuşurken diyor ben onu kafamdan sildim bana duyuruyor
Dürüst olalım o, bu zekayla seninle buluşsa bile bir şansı yoktu. Çocuk son çare olarak talep gördüğünü düşündürmek istemiş ama eline yüzüne bulaştırmış : / Hayırlısı olsun diyelim
Bu arada kaç yaşındaydı bu arkadaş merak ettim
Demek ki beni o kadar istiyordu valla 28 yaşında
Çok garipmiş gerçekten. Allah böyle erkeklerin sayısını arttırsın da kızlar hep bize kalsın 👍
Hahaha hatta sana tam anlatayım biraz uzun olucak kusura bakmayın
Bu çocukla bakışıyorduk falan sonra geldim ki bunun bir kız kankasi vardı ona anlatmış olduğum yere gelip samimi hale girmişler ben yoktum arkadaşlarım vardı. Ben gelince çocuk heyecanlanıp kıza kaş göz yapıp beni gösterdi daha sonra ben lavaboya çıktım onlarda çıkınca karşı karşıya geldik kız birden beni görünce ne yapsamda görse tarzli spontane şekilde çocuğun koluna girdi çocukta bana baktı sonra ben bunlar sevgili mi tarzli bakınca çocuk panikleyip panikleyip kafasını sağa sola çevirip hayır iması yapıyor kolundan çıkmaya çalıştı falan
Sonra geldı tepkime baktı ben de hiç oralı olmadım baktım arkamdan gelmiş korka korka konuşmaya çalışıyor önümde garip hareketler yapıp gitti iki üç kez konuşmaya çalıştı beceremedi falan baktı konuşamıyor ertesi gün gelmiş esortmanlarla hasta numarası yapıp ajitasyonlar yapıyor kedi yavrusu gibi hallere girmiş peşimde dolanıp duruyor bir çocuğa baktım diye ödü kopuyordu istediğim şeyi koşa koşa gidip kendisi getiriyordu sürekli bir ışık arıyordu işte berbat halde peşimde kosuyordu sizce ne yapmaya çalıştılar
Valla şöyle bi okuyunca üzüldüm. Böyle hallere girmeye gerek var mıydı cidden diye. Hayır karşındaki senden hoşlanmadıysa hasta olsan ne bayılsan ne anan mı bu kız senin? Herhalde kıskandırmaya çalışmışlar. Bence çocuğun fantezisinde o kızlardan çok ilgi alıyor ama diğer kızlardan gelen ilgiyi istemiyor sadece senin ilgini istiyor:) En azından dışarıya böyle bir imaj çizme peşinde. Sonradan böyle olmasının sebebi belki "fazla ileri giderek" seni gereğinden fazla kıskandırdığını düşünmüş olması olabilir. Bu yaşına kadar bu taktiklerle nasıl gelmiş acaba
Ya işin garip yanı çocuğun kızlardan ilgi gördüğü falan yok bana öyle gosteriyor okudunuz dimi dediğim kadar varmış dimi kendi eliyle beni itti soguttu
*zaten bana bakıp böyle bir daha yapmayacam tarzli kafasını sallıyor pişman üzgün gibi 🤷🏻♀️
Ben de üzüldüm valla..
Okudum. Zaten anlattım öyle olmadığını ama öyle göstermek istediğini. Pek soğumayacak gibi değil. Ben duyguları hızlı değişen bir insanım. Az önce üzülmüştüm ama vazgeçtim. Bu yaşına kadar sıkıntıyı fark edip kendini düzeltmeliydi. Adam ailesinin soyunu kurutacak gibi duruyor bu gidişle:)
Başta dinlemeye niyetli değildim ama iyi bir olay dinlemiş oldum:) Bu çocuğun garip hareketleri hakkında konuşmayı bırakıp evlerimize dağılabiliriz artık. Zaten uzak durmuşsun ama benden sana tavsiye ne olursa olsun hayatına mutsuz ve saf insan alma. Ömür törpüsü oluyorlar.
Ya bir de arkadaşlarımin içinde yapıyor yani sıfır düşünce hani hiç akıl etmiyor bu arkadaşları benden kızı soğutur falan hiç bilgisi yok florte dahil
Anlattığıma göre saf s. lak değil mi
Aslında bir kızı etkileyince arkadaşlarının ne dedikleri o kadar önemli olmuyor. Eski kız arkadaşım arkadaşlarının hepsinin onun beni bırakması gerektiğini söylediklerini söylüyordu ama yine benden ayrılamıyordu. Kızı gerçekten etkiledikten sonra çevresel faktörlerin çok önemi yok.
Evet saf dedim ya. 2 saattir ne konuşuyoruz biz:)
Belkide o yüzden onları takmiyordu bir de ciddi anlamda takmıyor onları tek bana odaklı benim ne dememe bakiyor mesela arkadaşım diyor ki ona sinsi falan biraz kızarıyor falan yani beni caydirir diye kızıyor ama sonra hemen yine bana yaranmaya devam tamamen bana odaklı onlari umursamiyor
Direkt yüzüne bunları dedirtecek bir adamsa zaten tek çözmesi gereken mevzu flört etmek değil.
Neyse herkesin kendi yaşantısı. Muhabbeti uzatıp çocuğa sağlı sollu girişmeyelim daha fazla.
Ortaya sinsi diyor ama ona diyor yani 😀 mesela ortamdayiz dedim ki arkadaşıma benim dedikoodumu mu yapıyorsunuz duyuyorum falan ben biraz uzaktaydim o da çocuğa bakarak ortaya dedi ben hiç senin dedikodunu yapar mıyım ben sinsilerin dedikodusunu yaparım ne de dedim duymadım ne o da dedi sinsi olanların dedikodusunu yaparim sen dedikodusu yapılacak insan mısın yani ona söylüyor onun yüzüne baktım sinirden kizarmişti
Karakter parayla değil ki satın alasın. Her aile çocuğunu en iyi şekilde yetiştirmekten, her çocuk da kendisini geliştirmekten sorumlu. Seninki veya ailesi bu konuda sınıfta kalmış belli ki. Eğer az önce dediğim gibi çocuk evlenemez de soyları kurursa gelecek nesiller için faydalı bir şey yapmış olurlar.
Bu kadar yeterli. Biraz daha utandırıcı anılar dinlersem başım ağrıyacak:) İyi geceler ben kaçtım
Haahshsb aynen tamam bu çocuğu bosverelim başka bir şey sormak istiyorum müsaadenle
Sor bakalım
Şimdi bir kız var bana yapılan oyuna dahil oldu ben de hesap sordum beni görünce süt dökmüş kedi gibi kaçacak delik arıyordu falan korkudan yani şimdi neden yapınca korkmuyor hesap sorunca korkup kaçıyor. ? Yani başta beni küçük mü gördü ki bir şey yapmaz demez kafasına girdi? Yoksa kendisi şuursuz mu
Sen s. alak olmayan birini gördün ve tüm problemlerini 1 gecede açığa kavuşturmaya mı karar verdin:) Olayını bilmiyorum ama büyük ihtimal oyuna dahil olurken senin bunu anlayacağını düşünmemiştir. Ya da dediğin gibi olmuştur ve tepki görünce afallamıştır. Başına gelecekleri tahmin etmemiştir.
Yani kendince ihalenin ona kalacağını hesap etmedi doğru mudur benim abartacagimi düşünmedi
İnsanları bu kadar düşünmeye gerek yok. Basit canlılarız ve bir çoğumuz bir adım atarken sonrasını düşünmüyoruz bile. Sen kendini oyuna getirme, ezdirme gerisini boş ver.
Vallaha s. alak olmayan biri olarak sen bana nimet oldun🤣
Artık bugüne kadar nasıl insanlarla karşılaşmışsan:) Ama s. alak olmayan kişinin gitmesi gerekiyor şu an. Başta dinleyesim yoktu ama keyifli bir muhabbet oldu. İyi geceler
Tamamdır iyi uykular 🙈
Şimdi bir olay yaşadım. Din ile ilgili öneri verdim geliyor beni sapık yerine koydu anlamadım da böyle yapsan daha iyi okur diyorum bir de cahil diyor yobaz olarak yaftalandim
yazm hatasindami acaba snlayamadm🤔
S. alak site çevirmiş
aslnda her insan ilgi alanina gore zekidir ilgi slani olmayan yerlerde ortaya atilirsa salk muamelesi gorebilir insaniz sonucta kimbilir nerelerde salkca hareket ettik kiminin yaralarina merhm olduk
Çevremde barındırmıyorum
Hiç gördünüz mü böyle insan
Gördüm
Konuşması belli ediyor
Nasıllar peki
Ne konuda
Yani niye boyleeler beyinsel mi
Muhtemelen beyinsel, yetişme biçimi ya da yaşanmışlık yani psikolojik
Canım ne ya
S. alk
Dediğinden o kadar çok ki
Sitede dolu
Engel atıp kaçıyorlar 😂