Arkadaşlık ilişkileri hakkında tavsiyeye ihtiyacım var?

Benim cok sevdigim yakin bir arkadasim var onu cok seviyorum gerçekten deger veriyorum mutlu olsun cok istiyorum o sevinsin mutlu olsun ben daha cok seviniyorum oyle dusunun ama onun bana olan sevgisinine emin degilim. Arkadasim bana hayatinda olan hicbir seyden bahsetmiyor gibi geliyor, su an iliskisi var ve bana hicbir sey soylemiyor bunu bi ara dedigimde ilişkimi paylaşmayi cok sevmiyorum demisti evet bunu anlayabiliyorum farkli kisiligiz demek ki.. ama sevindigi bir sey oldugunda “KANKAAA NE YAPTİ soyle olduuu”tarzinda mesaj atan ve bekleyen biriyim sanki surekli ben aktarim yapiyorum ben olmasam iliskimiz olmayacak gibi hissediyorum bundan onceki arkadaslik ilkskimde de cok kirildim gercekten yorulmaya basladim:((( ne dusunuyorsunuz bu konuda

Arkadaşlık ilişkileri hakkında tavsiyeye ihtiyacım var?
Cevapla