Yanlis evlilik yalnızlıktan iyi mi sizce?

Böyle bir tartışma konusu dönüyor yanlış bile olsa evlenmek bekar kalmaktan daha iyi diyorlar. Açıkçası ben şu an yalnızım hayatımda kimse yok. Yaşım çok küçük değil yirmilerin ortasindayim. Şu an evlenmeyi düşünmüyorum zaten ortada bir aday da yok. Ana cevre baskısı ve etrafımdaki herkesin teker teker evlenmesi beni biraz üzüyor ve sanki ben de yalnız olmamak zorundaymisim gibi hissediyorum.
Yanlis evlilik yalnızlıktan iyi mi sizce?
Cevapla