Utanmıyor musunuz?
30'unu geçmiş, saç baş, GT dağılmış bir de yaşlı başlı haliyle kendinden baya küçük kızlara sula-nıyorlar...
İğrenç.
Utanmıyor musunuz?
30'unu geçmiş, saç baş, GT dağılmış bir de yaşlı başlı haliyle kendinden baya küçük kızlara sula-nıyorlar...
İğrenç.
Çünkü onların zamanında onların neslinde açık giyinmek kuzum olarak algılanıyordu ve kafa yapıları hala aynı. Fakat şimdiki nesil özgürlük adı altında soyunduğu için adamlar da kuzum olarak görüyor ve yaş ayrımı yapmadan ne yazık ki yanaşıyorlar. Karma karışık bir ülke yani kısaca herkes ayrı telden oynuyor. Yaş farketmeksizin, cinsiyet farketmeksizin tacizin her çeşidini kınıyorum. Aynı şekilde bedenini sunan, teşhir eden, açan, saçan ve göz önüne koyan müsaade sunan hiç bir kadına saygı duymuyorum. Ve masumiyet aramıyorum.
Cevap
16Cevap
tercih meselesi... sana ters geliyor ama bundan hoşlanan bir sürü kız var
hatta onların bazıları senin dayı dediklerine kendileri sulanıyor haberin olsun
Yanii potansiyel pedo var onların arasında burada da görüyoruz.
Zaten öyle tipler o yaşa gelmiş ama hala sap olmanın verdiği eziklikle yapıyorlar böyle şeyleri. Annelerinin yanında yaşıyolar daha 😂
Bazı hemcinslerin de +30 luk dayı dediğin adamları tercih ediyor ya parası ya da başka bir şeyi için ona niye sesin çıkmaz hanımefendi
kızlar bize yürüyor, onlara ne dicen. çadır direğinin tecrübelisinii seven çıtırlar var. kendi adına konuş sen
32 yaşındayım ve 18-20 yaşındaki genç kızlar peşimdeler, peki bu nasıl oluyor :D
Abi ben utanmıyorum ya fjfıfı
Yaşlı dayılar candır herkese yürürler
O değilde 35 yaşındayım 20 li yaşlarsa hantaldım şimdi çivi gibiyim.
Sensiz kalmışsa bir yanım, ne kalır geriye?
4 yaş küçüktü la
Kimse sulanmiyir ama 20 kizlar bana yürüyor
Evet zenginim arabam var param var bu devirde kimse yasa tipe bakmıyor cebe bakiyir
Senin hayalini kuramadigin citirlarla oluyorum parayı ne için kazaniyoruz bunun için
Ne guzel. kanka işte biraz yedir para için her şeyini veriyorlar
Erkeklwre hakaret edince daha giclu olmuyorsun
Sakin ol
30 um ama 25 gibiyim ya ne dayısı
Peşimi bırakmıyorlar ondan
iğrenclık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?