3 senedir evlisiniz. İkinizde izinle çalışıyorsunuz. Eşiniz izin alamadı. Birkaç ay alamayacak. Ama sizin izin kullanma hakkınız var.
Böyle bi durumda izin kullanıp il dışındaki ailenizin yanına 1 haftalığına eşinizi yalnız bırakıp gider miydiniz?
3 senedir evlisiniz. İkinizde izinle çalışıyorsunuz. Eşiniz izin alamadı. Birkaç ay alamayacak. Ama sizin izin kullanma hakkınız var.
Böyle bi durumda izin kullanıp il dışındaki ailenizin yanına 1 haftalığına eşinizi yalnız bırakıp gider miydiniz?
Ben şahsen gitmem ama 2-3 ay değil 1 senede gitmem 5 senede ama her erkek bir değil belki erkek arkadaşlari ile gezmek istermistir belki izin için mecbur bırakılmıştır birşeyler yapmak istiyordur velhasıl bana sorarsan erkeğine karşı kötü düşüncelere girersen kötü olan o değil sen olursun evliliği bitirecek şeytani bir soru bu ve birikir birikir tartışır patlarsin yapma
Gitme demem. orada sadece ailesi var sonradan taşındılar diye. Bi şey yapmaz onu da biliyorum. Ama bana ters. Evlenmeden önce de demiştim birlikte gitmek plan yapmak isterim. Diğer türlü bana ters diye. Düğün ölüm kalım olur o ayrı ama o da yok
her şey istediğin gibi olacak diye bir şey yok evlilik böyle bir şey yeri gelir sabır edersin sen feminist dalgasina kapilayim deme sakın bu yüzden çok boşanmalar oluyor yapman gereken ona trip atmak değil ona daha güzel sözler söyleki seni ozlesin daha güzel davranki davranisini ozlesin anladın mi ne demek istiyorum
Sorarım eşime derim ki gelmek istiyor musun? Onun vereceği cevaba göre ararım ailemi derim böyle böyle. Hatta onu bahane etmeden ben izin alamadım haberiniz olsun der geçerim. Eşimi neden yalnız bırakayım hem de gelmek istediği halde
Helal olsun ne diyeyim. Bizimki olanı söyleyip tek geleceğim dedi bide. Ben nasıl gitme diyeyim ailesinin yanı sonuçta. Ama evlenmeden önce ayrı ayrı il dışı işine ölüm düğün vs olmadığı sürece karşı olduğumu söylemiştim.
Eşim benim önceliğimdir. Görüşleri önemli olur genel manada ve ne olursa olsun iyi de olsa kötü de olsa konuşma taraftarıyım. Kavga ederiz, tartışırız ya da güleriz ama işin sonunda o gece aynı yastığa aynı yatağa gireriz. O yüzden de gelmek isterse bir şekilde konuşulur ve birlikte gidilir... O kadar konuşmaya rağmen bunu yapması da biraz ayıp olmuş sanki sana
Ben gerçekten izin alamadım iş yerimden. Ama eşim de izin almam için çok ama çok uğraştı. İkimizden bağımsız bi durum oldu. Ben bu durumda gitmemesini beklerdim. Çünkü ben zaten birlikte hareket edelim istiyorum. Üstüne gitmek istediğim halde izin olayından gidemiyorum.
Aynen öyle. O da diyor ailem il dışında onları özlüyorum. Ama zaten 2 ay önce gittik. İznimin yenilenmesini bekleyebilirdi
Aynen öyle. 6 ay görememe durumu da olmayacaktı. 1 sene göremese ben de git derim konu o değil
Bu durumda fikir birliği sağlanmalı. İzin alamayan kendi gönül rahatlığıyla git diyorsa belki o zaman diğeri gidebilir. Aksi durumda gitmemeli ve eşini yalnız bıramamalıdır. Hele erkeğin buna çok dikkat etmesi gerekir
Gitme demem gitte demem. Genel düşüncem belli. Bide birkaç ay sonra birlikte gidebiliriz ve aradan çok uzun zaman geçmemiş olacak. O ara ailesi de bize gelme ihtimali vardı zaten
Merhaba iki tarafında bu durumu anlayış ile karşılaması gerektiğini düşünüyorum il dışı derken de tatil vs değil de aile akraba ziyareti onların yanında olabilir
2 ay önce gitmiştik. Biraz daha beklenebilirdi
Elbette öncesi ve sonrasıni bilmediğim için bir şey diyemem fakat kafanızda soru ya da sorularınız varsa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım buyrun gelin konuşalım
Cevap
28Cevap
Ailem kendi ilimde zaten o, yüzden böyle bi problem olmaz di ama eşimi ailesinin yanına yollardım illaki evli olsam ve izini olsa ama çalışmıyor da evdeyse zaten problem yok
İkimizde izin hakkı varsa birlikte giderim olması gereken tek gitmek hoş olmaz eşini değersizleştirir
Ben de böyle düşünüyorum. Bide daha yeni evliyiz. Benim de elimde olmayan bi durum bide gitmek isterdim ben de. 1 hafta yalnız kalıp işr git gel yapacağım
Ama hanginiz gitti tek ya da gidecek
O gidecek
Seni yanlız bırakacak hemde
Evet bide gitmek istediğim halde gidemedim
O zaman düşündür böyle eşler başka şeyler aklında geçirmeyi
Ben gitmezdim ama kafa dağıtmaya bir kaç gün bir yere gidilebilir çok uzak olmayan 1 2 günlük:)
Ben de sen gidemezsen gitmem iznin yenilenince birlikte gidelim demesini beklerdim.
Sana sen git mi dedi yuh yaa :) belki senin kafanı dağıtmanı istemiştir ya da tek kalmak yaa :(
Hayır tam tersi. Eşim gidecek ben gitmesini istemezdim
Anladım gitme de o zaman yaa nasıl senden ayrı kalacak bir hafta değişiklik eşinde senin
Değişikmiş
Giderim tabi ki. Eşim be sizde yaşamıştır herhalde daha önce :). Be işin alamazsam eşimi gönderirim.. Tersi durm olsa.. Normal gayet:)
Bana normal gelmiyor elimde olmayan bi durumdan gelemiyorum aklım kalacak onu da biliyor
Nasıl normal gelmiyor. Siyam i'izi değilsiniz yapışık bir hayat sürmiyorsunuz.. Elbette ayrı kalacağınız farklı yapacağınız şeylerde olacak yoksa evlilik zor yürür sana söyliyim.. Gayet normal bir durum. He dakika ve her saniye ya yana olmayacaksınız hayatta.. Aklın niye kalsın ayrıca ailesinin yanına gidecekse.. :).. Bu kuruntu ve hislerle işiniz zor söyliyim
İl dışı ama
Eee? Yani.. Sen ne yaparsan yap bir adamın ya da kadinin fikrinde başka şeyler yapmak varsa yapar.. Güveniyorsan esine güven yoksa hayatı birbirinize zehir etmeyin.. Ben izn alamazsam ve eşim izin alsa ben tatile yol'zr ne yapacaksın burada diye :)
Bana uygun değil konu güvensizlikte değil aslında
Ne peki konu. Güvensizlik değilse eşinin senden uzak bir yere gitmesi seni neden rahatsız etsin ailesiyle ilgili bir sıkıntıysa o ayrı olabilir tabi
Benle birlikte hareket etmesini bellerdim.
İyide izin alamıyorsun ve adam alabiliyor. Bende adamın yerinde olsam esimin yoruldun dinlen aşkım git bir aileni gör demesini beklerim.. Be olsam yapacağım bu olurdu. Aileye ailesinin yani tatilse tatile gitmesi :)
kocam da gelmek istiyosa surdan suraya bi adim atmam kocamsiz kesinlikleeee
Kocamdan da aynısını beklerdim
ayip olmus
millet yalniz tatile gidiyor esini birakip. boynuzlayip geliyor
İl dışındaki ailenizin yanına gider miydiniz soru bu. Gerçekten eşiniz izin alamıyor ama siz alabiliyorsunuz
demek istedigim istedigin sey cok masumca. neden problem olsun
Ben evlenmeden önce birlikte gidelim demiştim hep. İzin yenilenme zamanları belli sonuçta.
kocanin sorun etmesini anlamiyorum. yilda en az bir hafta gormenin ne sakincasi olabilir eger ayri sehirlerdeyseniz
Giderim çocuk yoksa bir hafta gider gelirim. Çocuk varken gitmek eziyet yoruyor
Kocam gitmeyi istiyor. İş yerinden ben izin alamadım o izin alabiliyor. Ben bu duruma bozuldum da genel düşünceyi merak ettim
Makul mantıklı önceden yapılmış plansa zaten yazlık filansa
Kocam çok gitti 2ay vs ben sorun etmem
Tatile gitmiştim bende arkadas ortamı yazlığa haklısın
@Kenank07 saçmalama annem 3saat uzakta gidemiyorum takıntılarm yüzünden 3çocuk var bende. Tek çocuk varken giderdim eşimde zaten rahat biri git der. Gidebilsem değerim daha çok olurdu yanında kala kala kocam bana hayran bu modunda g... Otu kalkmış. Çocuklar yolculukta başka bir evde kalmak vs istemiyor takıntılı onlarda Yatak, yastık ne değişse o gece ailecek uyku haram bize bizde tek rahat olan eşim biz değil
Senin işin ondan zor
@Turnusolkoku yalnız yazlığa vs göndermem iş için ya da ailesinin yanına gitsin problem değil. Ben çocuklar hiperaktif gittiğim yerde rahat edemiyoruz diye eve tıktım kendimi onuda hapsedemem
Sen baya dolusun haklısın anlıyorum seni ama kendine bi pencere ac
@Kenank07 evli bir kadına bebeğim demen hoş değil
Yazlık olayını anlatırım detaylı öyle bildiğin gibi değil
@Turnusolkoku Nasıl açayım adam rahat 2mizde rahat olsaydık vay çocukların haline vay
Bunun stresi sorumluluğu sende en basından beri yüklü anlasılan iyi anlıyorum seni
Yazlık konusunda parası verilmişti diye bi kac gün gittim
@Turnusolkoku evet dünya umrunda değil otu biti kıskanmak tan başka yaptıgı bişey yok
gidilir nedne gidilmesin arada ayrı kalıp kafa dinlemek özlemek iyi gelir evlilikte:)
Sıkar biraz nereye gidiyorsun hey yavrum hey hele bi git bak napıyor adamı ama hanımefendi kendisi istediği gibi gidiyor köye ailesinin yanına
(aramızda kalsın o gidince üç beş gün kafa dinliyorum)
Aynen kafa dinlerim iyi gelir o gitsede ben gitsemde fark etmez
Söyle bir durum var sen izin alıp eşin izin alamasaydi sen gider miydin?
Gitmezdim işte
O zaman o da gitmemeli... Genel anlamda anlaşıyor musunuz peki?
Gel de anlat
Sıkıntılı durum valla
İsterdim ki eşimde gelmek isterdi izni sıkıntı olmadı ondan kızı yalnız da bırakmayayım.
Gitmezdim. eşimi beklerdim. Geceleri tek başına uyumak hoş olmaz herhalde evliler için
Ne kadar uzak şehre gidiyor
9 saat uzaklık
Sen yokluğuna dayanabilecek misin?
Çok çabuk özleyip her anın tenini hissetmek ister misin yoksa kafamı dinlerim mi dersin
Senin yanında kim olacak
Yalnız olacağım işe gidip geleceğim.
Gitmezdim, onun izin zamanına denk getirirdim.
Ben de böyle düşünüyorum. Ama eşime de gitme diyemem ailesinin yanı. Ama düşüncemi biliyor normalde
Tamam ben söylerim gitmez
Gitme demekte ayıp değil mi ailesinin yanı sonuçta
Tamam uzatma işte sus
Ben yollardim gitsin kafasini dinlesin bence
Buradaki gidecek kişi kocam. İzin alamayan da ben 🥹
He ters oldu :))
Ben esimi yolladim bende seninle ayni durumdayim izin konusunda ve cokkca sorun cikiyor bu konuda aramizda
Aynen. Ben de 1 hafta evde yalnız kalıp işe git gel yapacağım. Bana ters bu da milletin düşüncesini merak ettim
Ben esimi yolladim burdaydim edine guvenmiyormusun peki?
Güvenmemek değil de evlenmeden önce demiştim ayrı ayrı tatil ya da izin kullanma bana ters diye. Bilmiyor gibi yek gitmesi beni sinir ediyor. Beklese birkaç ay birlikte gideriz zaten
Gidecegi yer neresi aile evimi yoksa tatileMimgidecek?
Aile evi ama tatil bölgesinde 😅
Oyle bir sorunun var :) bakar gozu kayar gibilerinden :)
Giderim arada ayrı kalmak iyi gelir
gidilir işte ne güzel kafa dinlenir
Giderdim gidiyorda eşim
bence git ya adamda kafa dinler :D
Buradaki gidecek kişi kocam. İzin alamayan da ben 🥹
haydaaa o zaman gitmesin :D sen kafa dinleme
Birlikte gitmek isterdim izin zamanı yenilenmesini bekleyip. Bide 2 ay önce gördü çokta zaman geçmedi
Ittifak varsa olabilir
2 yıllık mı 3 yıllık mı:)
giderim, gitmelisin zaten.
Annemle gidiyoruz öyle durumlarda
Olur ailenin yanına gidersen neden olmasın ki
Tek mi gideceksin
Buradaki gidecek kişi kocam. İzin alamayan da ben 🥹
Ben sınırdışına yine giderim
Beklerim
evet gittim giderim
Gideriz
Giderim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?