Dünya çok adaletsiz sonuna kadar okuyan kim varsa Allah razı olsun?

Bizim aile diye bı kavraminiz yok öncelikle herkes kendi başına işlerini hallediyor mesela bir derdim olsun cilt sorunu diş sorunu vs her şeyi kendim halletmem gerekiyor normal görülüyor herkeste var deniliyor vs vs babam zaten çok ayrı kafa annemi küçüklügumden beri aldatıyor bunu evdeki herkes biliyor tabii ama yapicak gidicek bir yerimiz yok denedik ama bu yoldan geri döndük. Babam asla sevgi vermez gelip nasılsın diye sormaz asla sohbet etmez bizle evden atmişligi dahi var annem dert tasası var benim ayrı derdim var ama herkes içinde yaşıyor derdini bir gün mutlu şekilde oturup sohbet edip yemek yemişligimiz yoktur mesela daha demin balkondaydim bir aile çok mutlu şekilde yemek yiyip sohbet ediyordu çok mutlulardi çok özendim hayat cidden bu mu yani her neyse. Cilt sorunum var sivilce değil ama mesela bu cilt sorunum olmasa özgüvenli olup bir yerde çalışıp ayaklarımın üstünde durmak isterdim ama allah beni bu eve muhtaç etti yoksa çoktan para toplayıp başka yere gitmiştim. Bir düzeldi diyorum bin bozluyor bu cilt sorunundan sonra başka bir sorun çıktı vs vs hayat çok yoruyor en çok zoruma gidense ablamlar hayatlarini az da olsa düzene sokmuş olmaları ama ben? Ben kendi hayatımı ellerimle bitirdim. Keşke bir ailem olsaydı zamanında sahip çıksalardi cildim şu an iyi durumda olurdu bende ayaklarımın üzerinde duran bir kız olurdum çok koyuyor bu durum iki sene depresyon yaşadım annem kendi dertleri ile uğraşmaktan benimle çok uğraşmıyor ama az da olsa gözleri üzerimde annemi çok yoruyorum aslında böyle davranmak istemiyorum ama içimdeki kendime olan kinim izin vermiyor. Keşke ayaklarımın üzerinde durup anneme yardım etsem diyorum hayal kuruyorum. Babamı da allah bir kahretmedi gitti mal adam çok küfür etmek istiyorum ama olmuyor mal mal tiktoklarda geziyor bizimle asla ilgilenmiyor. Ablam, abim var ama yoklar benim için varlıkları yokluklari bir. Daha yazicagim çok şey var ama neyse okuyan herkese teşekkür ederim benim için dua edebilir mısınız şifa dileyebilir misiniz?

Dünya çok adaletsiz sonuna kadar okuyan kim varsa Allah razı olsun?
Cevapla