Vallahi bıktım sürekli onun çamaşırlarını görmekten. Gece dahil saatlerce tutuyor hemen de toplamıyor normal mi bu

Vallahi bıktım sürekli onun çamaşırlarını görmekten. Gece dahil saatlerce tutuyor hemen de toplamıyor normal mi bu

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Eski köylü üst komşum da böyleydi Wc yerine çarşaf kullanıyor olabilirler
Onu ben de bilmiyorum nasıl bu kadar çabuk kirletiyorlar
Psikolojileri bozuk
Of off
Normal nereye assın kadın. Millette kurutma makinesi alacak para yok
Zırt pırt yapıyor ama nasıl kirleniyor o kadar şey kısacık sürede anlamıyorum
Bizim sitede çamaşır asmak yasak. İş adamları, eski siyasiler falan oturuyor.
Şu görüntü normal mi Sizce? Yani sık asılması falan?
Koyduğum görseli soruyorum.
Villada yaşıyorum çok şükür böyle dertlerim yok
Çekiceksin atıcaksın o zaman sen biraz fazla pısırıksın böyle iyi niyeti olursan ezilirsin
Yetişemiyorum :D Yetişsem de yapmam zaten konu uzar gider o zaman.
Rahatsız edecek kadar bir zararı yok bence görüş açın açık işte
Sık sık yapıyor ama her gün asıyor yahu
En sağdaki gördünüz mü bayrak gibi sallandırmış.
Alttan çek at, ben öyle yapıyorum
Aman kavga sebebi
Onun yaptığıda kavga sebebidir
Ne var mesela görüntüde ne düşünüyorsunuz merak ettim
1. Görüntü killiği
2. Hava sahamı işgal
3. Rüzgardan ses kirliliği
4. Benim gibi takıntısı olan için başkasının huzuruna ve hakkına tecavüz
5. Saygısızlık
Valla laftan anlamazlar.
Asacak başka yer de yok ama sık yapması canımı sıkıyor.
Çok anormal bir durum yok
Yukarı bakma sende dert ettiğiniz şeye bak
Sana ne bakarım bakmam
Sana ne çamaşır asar asmaz?
Sürekli asıp benim görüş alanımı, esen rüzgarımı kapatamaz çamaşır askılığı alsın içeri assın her şeyi balkona asmasın artık nasıl bu kadar çabuk kirletiyorsa. Senin gibi milletin kişisel alanına saygı duymayan davarlardan herhalde.
Uyardınız mı
Yok. Uyarsan ne olacak ki. Sizce kötü bir görüntü mü?
Tabi ki kötü bir görüntü. Dikkat etmesi lazım ve Sizin balkonda görünecek kadar sarkmaması lazım. Suyu damlamamalı
Napsın kadın evin içine mi assın çamaşırı
Zırt pırt balkona asmasın çamaşır askılığı alsın evine bir zahmet.
Astığı şeyler çamaşıra benzemiyor ki örtü gibiler uzun şeyleri çamaşırlığa nasıl assın? Ama her gün de asmaya hakkı yok yatak örtüsü falan. Bina yöneticisine söyle
Sık sık asıyor birşeyler bıktım artık bağırıyorum anlamıyor davar. Örtüler kısa farkındaysanız. Yani gün aşırı,2 günde bir falan yapıyor.
Yani kaç kere veya ne sıklıkla astığı takip etmiyorum ama yaklaşık 2 ay oldu 10u geçmiştir belki 15i birşeyler asma sayısı.
Anlayışsız insan işte köyden inmiş şehire
Nasıl bu kadar kirletip tekrar tekrar yıkıyor merak ediyorum. Balkona çıkmak istemiyorum hakikaten.
Kalabalıklardır muhtemelen kimse uğraşmaz onunla
Hani tamam kıyafet, çarşaf falan asılır dahilim, havlu falan da asıyor ve saatlerce bırakıyor. İnsan bıkıyor bir süre sonra.
Assın sana ne zararı var
Önümü kapatıyor rahatsız ediyor sürekli benim balkonuma doğru sallandırıyor
Git söyle
Emredersiniç
Emredersin*
Aştığı çamaşırlara bağlı 😂
Şu görseldeki normal mi
Tabi ki hayır ama bir şey de diyemezsin
Neden değil mesela?
Nasıl açıklayacaksınız merak ettim
Özel şahsi yerim der ne yapabilirim der kavga eder tartisirsiniz anlayış meselesi
Peki görüntüdeki sıkıntı yani benim balkonuma kadar iniyor mu çamaşırlar, görüş açımı etkileyecek şekilde mi ne düşünüyorsunuz?
Bu konuda haklısınız konuşmayı deneyin isterseniz sürekli tekrarlayan bir durumsa
Evet sürekli tekrarlıyor ama bence konuşunca da düzelmez sanan ne der geçer. Çok mu rahatsız edici duruyor görselde mesela çamaşırlar ne düşünüyorsunuz?
Görüntü olarak hoş bir manzara değil tabi ama tavandan ip asmasini rica edin rahatsızlığınızi dile getirin
Tavandan ip mi? Yine balkona ayrı bir ip mi? Sizin komşularınız balkona çamaşırm asmıyor mu hiç?
En üst katta olduğum için öyle sorunumuz yok. Kendi balkonundaki tavana ip aşarsa kendi balkonun dışına çamaşır çıkmaz
Bence onu kimse yapmaz.
İp varken niye başka ip asayım derler.
Zor bir şey değil karşılıklı duvardan çivi çakacak ip bağlayacak zararı zorluğu yok
Yok genel olarak balkondan aşağı sarkıtacaklar uğraşmazlar iple hiç zannetmiyorum. Neyse toplar eninde sonunda.
Gerekirse ben yapayım uğraşmak istemezlerse 😊
Tut çek aşağı düşsün
O da olmaz...
Kimmiş bu