Çevremde kimseyi bırakmadım bu ne kadar doğru?

Yani zaten pek arkadaşım da yoktu şu an sıfır bu zamanla oldu samimiyet göremiyorum galiba yalnızlığı sevdim
Çevremde kimseyi bırakmadım bu ne kadar doğru?
Cevapla