Kadınlar artık kendilerine dengeli yaklaşan erkekleri de mi beğenmiyorlar?

Yani efendi erkek muhabbeti var kadınsız yapamayan kadın istemeden kadına iyilik yapan erkek modeli.

Galiba şu anda kadın, bir erkek ona dengeli, samimi ölçülü yaklaşsa da şöyle düşünüyor: "bunu da elde ettim başka erkeğe geçeyim" yani daha güçlü bir erkek bulsa yine elde ettiği için başka erkeğe geçecek.

Kadınlar artık kendilerine dengeli yaklaşan erkekleri de mi beğenmiyorlar?
Cevapla