Komşum çok mu rahat yoksa haklı mı?

Eşimin izin günüydü bugün dışarı çıktı kahveye bende kavga çıkarttım bı evde oturmuyosun diye sonrada sinirlendim komşumu çağırdım eve neyse oda bana kızıyor " knk biraz relax ol erkek milleti konuşanı fazla sevmez , sen aradığında telefonuna bakiyosa nerde olduğu belliyse niye adamın üstüne gidiyosun bırak kafasını dağıtsın , sende otur evde keyfine bak. Aha benimkide kahvede görüntülü aradığımda açar gösterir ee ben şimdi niye adamın üstüne gidiyim ki. Sürekli kimse karısıyla Mıç mıç gezmez ki , demekki oda orada kafasını dağıtıyor üstün gidipte daha fazla kaçırmanin alemi yok
Komşum çok mu rahat yoksa haklı mı?
Cevapla