Sanki hayatı kaçırdım gibi doğuda yaşıyorum kısıtlanmış bir aile de.
İçimden bir his İstanbula gitsem gönlümce yaşasam yaşamak buymuş derim sanki diye düşünüyorum memuriyetimde orada yaşamak istiyorum hata mı olur bu
Sanki hayatı kaçırdım gibi doğuda yaşıyorum kısıtlanmış bir aile de.
İçimden bir his İstanbula gitsem gönlümce yaşasam yaşamak buymuş derim sanki diye düşünüyorum memuriyetimde orada yaşamak istiyorum hata mı olur bu
İstanbul'da geçim şartları zorlaştı. Kiralar çok yüksek. Ama düzenini kurarsan tabii ki daha renkli bir hayatın olur. Her türden aktivite var. Sanatı, sporu, ne istersen yaparsın.
Dimi bende öyle düşünüyorum sanatçılar konserler her şey orada hayat orada akıyor sanki
Cevap
4Cevap
İlk bir ay öyle geçer sonrası para olmayınca yaşam da olmuyor
Kalbinizin sesini dinleyin
İstanbul pek de yaşanılacak bir yer değil
Ama küçük bir şehir de de iş ev dışında bir şey yok
İstanbul daha çok seçenek var, şehirler pek küçük de değil. Ege tarafı mesela?
Keyfine bak
Alakası yok krla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?