Hayatı İstanbul da ancak yaşabilirim gibi hissediyorum doğru olabilir mi?

Sanki hayatı kaçırdım gibi doğuda yaşıyorum kısıtlanmış bir aile de.

İçimden bir his İstanbula gitsem gönlümce yaşasam yaşamak buymuş derim sanki diye düşünüyorum memuriyetimde orada yaşamak istiyorum hata mı olur bu

Hayatı İstanbul da ancak yaşabilirim gibi hissediyorum doğru olabilir mi?
Cevapla