Ailevi bir konuda ciddi sıkıntım var kesin çözüm nedir sizce?

Annem 1 yıldır babamla konuşmuyor hemde basit bir sebepten ötürü…. dün babamın doğum günüydü pastayı babam kardeşlerim yedik falan bitti annem”bana niye ayırmadınız diye küfür etti bana inşallah sevgilinden ayrılırsın dedi.
Sürekli sorun çıkarıyor hayatımda 1 yıldır biri var umurunda değil, hala başkasını bulursun kafasında kolayca öyle yap böyle yap diye konuşuyor. Bir üst katta yaşıyor biz alt katta eve nadir geliyor hiçbir iş yapmıyor canı isterse bir mutfağı topluyor babamla ben ilgileniyorum. Herkesle arası kötü oldu kimseyle görüşmüyor telefonlara cevap vermiyor dışarı çıkmıyor duş almıyor. Hep toksik şeyler yapıyor insanın canını sıkan hareketleri var birde isteği bitmiyor bana sigara al bana eşya al babamla kötü olduğu için para harcamıyor doğal olarak. Kız kardeşimin lise mezuniyeti vardı gitmedi ortaokuldayken bile doğru düzgün ilgilenmedi yarı annesi gibi oldum. Hayatımda biri var çekip gidesim var evden. Hayatım boyunca annelik yapmadı misal hiç unutmam çocukken canım pilav istedi yapmadı ama kuzenim benden 7 yaş büyük ona sevdiği yemeği yaptı. Dışardaki diğer insanlarla arasını iyi tuttu onları pohpohladı bize gelince hep aşşağıladı. Bir ara psikolojik haplar kullandı. Nasıl yaşıyor derseniz genellikle oyun oynuyor birşeyler izliyor uyuyor eve gelip yemek yiyor sonra çıkıyor kaldığı eve. Çıkmazda gibiyim eve kimseyi çağıramıyorum. Ne yapıcam ben. Sevgilimde eni isteyelim diyor bu olanları yansıtmadım hiç her şey yolunda gibi görünüyor ama zor durumdayım

Güncellemeler
1 yıl
…….
Güncellemeler
1 yıl
……….
Ailevi bir konuda ciddi sıkıntım var kesin çözüm nedir sizce?
Cevapla