O yüz den ne değer verin nede sevin hele bie ablanız varsa geçmiş olsun şükürler olsun hiç ablam olmadı iyki de olmamış kafayı yedirir di bana kesin. Evlenmeyin ha sakın boş verin hayat kadınsız da güzel olur
Güncellemeler
1 yıl
Ne sevin nede değer verin deymez kızlar için gençliğinizi heba etmeye kadın milleti nankör dür yani
Abi kediye nasıl kıyarlar ya bir de bizim cinsten biri bunu yapması çok kötü utanıyorum ya benim bir tane muhabbet kuşum vardı insan gibiydi o ölünce ağladım öldüm ağlamak tan adamlar kediye kıyıyo😭😭😭😭
Doğru beyin fukarısı oldukları için yapıyolar o yüz den caniler zaten sonra bütün kadınların gözün de aynı görünüyoruz çünkü erkek düşmanı oldukları için her boku bize bağlıyolar bir kaç şerefsizin şerefsizliğini niye bize -mal ediyonuz demi kadın illeti milleti değil illeti
Az önce bir soru gördüm dağınıkla ilgili biri demiş babam diğeri erkek kardeşim dağınık olan evin hiç kendilerine suç atmıyolar hele biri erkek milleti demiş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Valla her kes birbirine dusman olmuş ki yaşayan her canlıya
Demi herkes herkese düşman erkek erkeğe de bir kız yüzün den canına kıyacak kadar enayi yiz valla
Valla var öyle insanlar ama kadın kadına da düşman biz insanalr canlılara hayvanlara düşman olmuşuz ki
Abi kediye nasıl kıyarlar ya bir de bizim cinsten biri bunu yapması çok kötü utanıyorum ya benim bir tane muhabbet kuşum vardı insan gibiydi o ölünce ağladım öldüm ağlamak tan adamlar kediye kıyıyo😭😭😭😭
Aynını yapacak işte ama farkımız kalmaz onlardan bence öyle insanların kendine saygısı yok ve kendini sevmemiş daha
Cidden utanç verici hangi beyinle kafayla hayvana kıyıyolar anlayamadım
Olsa o dediğin şey yapmaz zaten 😂
Doğru beyin fukarısı oldukları için yapıyolar o yüz den caniler zaten sonra bütün kadınların gözün de aynı görünüyoruz çünkü erkek düşmanı oldukları için her boku bize bağlıyolar bir kaç şerefsizin şerefsizliğini niye bize -mal ediyonuz demi kadın illeti milleti değil illeti
Valla onlarında iyisi kötüsü var hepsi aynı değil herkesi aynı kefeye koymak da doğru değil yaşadıkça anlıyor
Benim gördüğüm kadarıyla feminsler hepsi bir tane bile erkek düşmanı olmayan yok
Niye öyle dedin şimdi ablam olsa hayata 1;0 önde başlardım
Ben bir sıfır geri den başlardım olsaydı
Kız evlatlar vefalıdır kardeşim cennet bile onların ayaklarının altında bazıları hak etmiyor oda ayrı bir konu
Abicim kalbin temiz ama kızlar göründüğü kadar masum değil ben kızlara karşı tavrım belli benden uzaklar çok şükür bende onlar dan zaten
Hayatım da kız yok hayatım çok kötü değil sevgilerine ihtiyacım yok
İşte bazı kızlar diyor o yüzden dedim zaten düşüncene saygım var
Eyvallah abi benim de senin düşüncene saygım var🙂
Teşekkür ederim kardeşim iyi geceler aydın dan selamlar
Sana da iyi geceler abim Sinop tan da aydına selam olsun🫡
Ne erkek düşmanı la, erkek düşkünü. Gece gece tüm sorular erkeklerle ilgili yanıyor hepsi
Hepsi erkek düşmanı
Bu beyinle çok yaşamazsın
Nedenmiş
Tamam
Hepsi degil
Hepsi
Yok, degil
Az önce bir soru gördüm dağınıkla ilgili biri demiş babam diğeri erkek kardeşim dağınık olan evin hiç kendilerine suç atmıyolar hele biri erkek milleti demiş
Benim için hepsi aynı
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!