Kızlar tam bir erkek düşmanı demi?

O yüz den ne değer verin nede sevin hele bie ablanız varsa geçmiş olsun şükürler olsun hiç ablam olmadı iyki de olmamış kafayı yedirir di bana kesin.
Evlenmeyin ha sakın boş verin hayat kadınsız da güzel olur
Güncellemeler
1 yıl
Ne sevin nede değer verin deymez kızlar için gençliğinizi heba etmeye kadın milleti nankör dür yani
Kızlar tam bir erkek düşmanı demi?
Cevapla