Çocuğa öğretilecek her şey ilk 6-7 yaşta öğretilir. Bu dinde de böyledir , psikoloji biliminde de böyledir. Tesettür çocuğa illaki saçları gözükmesin amacıyla örtülmez zaten , çocuk bu kuraldan zaten muaf. Amaç bir şeyleri sevdirmek , alıştırmak , kolay göstermek. Zorlama değil. Büyüdüğünde ise kararını zaten kendisi verir.
Çocukların pedofiliden ve bağnazlıktan eşit olarak korunmaları gerekli. Bana göre bir çocuk ne aşırı açık ne de aşırı kapalı giysiler giymeden, orta karar daha spor ve nötr kıyafetler giymeli. İnsanlar çok sapıklar maalesef. Çocuklara bile cinsel obje gözüyle bakan sapıklar var. Bunlara çok tedbirli olmak gerekir.
Çocuğu korkutarak değil sevdirerek ve yavaş yavaş alıştırmak lazım.2-3 yaşında ki çocuğu zorla tesettüre sokun demiyorum bende çok küçük yaşta kapanmak zorunda kaldım hala da acısını çekiyorum mesela hani anlatarak sevdirmek lazım sen sevdir, arada tak o örtüyü (istemezse asla kızma, zorlama) çocuk zamanla zaten farkına varır kapanıp kapanmayacağına sen sadece temeli oturt gerisine karışma. Cehennem ile korkutulduğumu hatırlıyorum ben şu an ise sadece sevgilimin yanında açığım yavaş yavaş açılmaya çalışıyorum
Küçük yaşta olmaz. Hem dinde zorlama yok diyoruz hemde küçük yaşta kapanma bu çocuk kapanmak nedir bilsin. Önce buyumeli kendisi araştırıp ne yapması gerektiğine karar vermeli.. küçük yasts kapanan çocukların çoğu büyüyünce açılıyor
aslında 13-15 yaş sonrası kapatıyorlardı ve şu anda bildiğimiz kara çarşaf değildi bazı ölçüler vardı mesela yüz görünecek ama saçlar belli olmayacak şekilde başörtü ya da yemeni bağlanırdı
Çocuk hakkında herhangi bir şey düşünmüyorum; neticede ne olursa olsun ilgisini çekecektir. Fakat çocuğun ideolojisi ve fikirleri henüz oturmadan onu baskılamak mantıklı gelmiyor
Dinde sorgulamak vardir. Asıl yanlış sorgulamayio her söylenene inanmaktır. Evet kapalilik farzdır. Lakin dinimizde zorlama yoktur sen daha kapanmak nedir bilmeyen bir çocuğu kapatırsan ondan bu hakkı almış olursun belki çocuk büyüyünce açılacak bunun vebali de çok büyüktür. Boş boş yorum yapma
bu dünyada hangi ailenin çocucuğu olursa olsun alışması için bir çok şey yaptırılıyor ergenliğe giren çocuklarının yaşam tarzlarını uygularken zorlanmasın diye yaptırıyor olabilirler