Hem bu siteyi ünlü olmadan önce de kullanıyordum..
Ünlü bir kadınım, yaşım 31. Anne olmak için geç mi?
Hem bu siteyi ünlü olmadan önce de kullanıyordum..
Ünlü bir oyuncuyum (ister inanın ister inanmayın). Anne olmak istiyorum ama yaşım 31. 32-33 yaşında anne olmak geç mi?
Param olduğu için çok bakımlıyım. Spor, sağlıklı beslenme, lüks cilt bakımı...
Kilom 52, boyum 1.66...
Ünlü bir kişinin gidipte KS deki kisilerden tavsiye alacagini sanmıyorum açıkçası ki eski dönemlere göre bu yaşlarda artık insanlar yeni yeni evleniyor dolayısıyla çocuk sahibi olmak için ideal yaşlar troll soru olduğu zaten son paragraftan belli 😂 çocuk sahibi olmakla lüks cilt bakımın ne alakasi var mesela 😀
Selam
Bi kadın doğum uzmanına gidip degerlerinizi hormonlarınızı ölçtürün bence
Ve ne yazik ki hamile kalmak her zaman öyle disardan görüldüğü kadar kolay degildir
Ama yaşınız cokta fazla degil
Hormonal dengeniz iyiyse saglikli bi şekilde hamile kalabilirsiniz
Ünlü olmanız sizi baglar
Burası yani KS ünsüzler arenasıdır
İnsallah bebeğiniz olur
Bunun kilo boy vs. İle hiç bir ilgisi yok. Önemli olan psikolojik olarak hazır olup olmaman.
Biz eşimle 33 yaşında çocuk sahibi olduk ve bunu tek seferde başardık.
Ayrıca bugün bir yerde okumuştum, doğruluğunu teyit etmedim ama sanırım 30 yaşından sonra anne olanlar 30 yaşından önce anne olanlardan çok daha uzun yaşıyormuş.
sevgili ünlü seni burada görmek güzel ama sorunda bir o kadar absürt. yaşım geçiyor diye gidip aşk hissetmediğin bir adamdan hamile kalmayı düşünmüyorsan mecburen bekleyeceksin...
Cevap
24Cevap
Oyuncusunuz anladık da neden spor, lüks cilt bakımı diye ayrıca belirttiniz 😁🥴 sizlerin yok mi danisacak bı sağlık koçu ne biliyim başka vb şeyler.
yöresel olarak ünlü biriyim... ve bence inan :) çocuk mevzusu çok değişkenli ne istiyorsun? hayatında bunu paylaşacak biri mi tek başına bir annelik mi nasıl bir bakış açısı var
Anne olmak için neden geç olsun hanımefendi. Yaşınız gayet uygun, istiyorsanız gecikmeyin ki evladınızla çok yaş farkı olmasın, sağlıcakla 🌺
geç biraz da her geçen gün daha da geç olacak. o yüzden bir an önce anne ol. zaman aleyhine işliyor.
Bacım geç değil tabi de babasını iyi seçmen önemli. Olay babada bitiyor. Baba sevgisi olmadan her çocuk yarım
Ünlü ya da ünsüz olmanız beni ilgilendirmiyor. Sorunuza herkes için aynı cevap
Bence 30 yaş falan çocuk sahibi olmak için ideal. Çünkü çoğu şeyi düzene oturtmuş oluyorsun hayata dair. Hazır oluyosun.
Kesinlikle geç değil en güzel yastasiniz cocluk sahibi olabilmeniz için. Sagliklar dilerim.
Hiç geç değil tam zamanı. Dünyanın en güzel hissi anne olmak 45 e kadar yolu var.
Hayır çocuk yapmak için hala iyi bir yaştasınız. İnşallah bir çocuk sahibi olursunuz
Neden geç olsun geç olsa menopoz 32 yaşında olurdu ☺ sadece daha dikkat edersin bu kadar basit
anne olabılırsın seni tutan nedır? unlu olman ınsan olmadıgın anlamına gelmıyor
Ben de ünlü bir erkeğin (ister inan ister inanma) asla çocuk istemiyorum.
Eş adayı var mı kanka , geç değil ama fazla abartma.
Tamam ünlüsün ve bunu KS de soruyorsun bi doktora gitmek yerine inandık inandık dndıznjd
Sibel Can sensin dimi kız xcxcx
Yuhyani unlusin bu soruyu soruyorsun
İnanmamyoz
Mine tugay sen misin kanka
hangi oyuncusun onu söyle ona göre
Millet kırkta çocuk yapio
Evet unlu gercekten
Yardımcı olurum
Ben bu ünlü oyuncuyu tanımak istiyorum
Tamam işte konuşalım ciddi merak ettim seni ya
Geç kalmadin Abisi
Bakim
Değil
Kim bu unlu acaba:)
Bekleme ol anne olmak farklıdır sanırım
geç degıl tabiki olabilir.
Geç sayılmaz
Geç değil
Git seviş boş ver
Tam yaşı
ünlü derken
İnanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?