Kiracıdan Ben çık Evde oturacağım dedim gerçekten de doğru bana dedi ki taşıma masrafını ver ya da bana 6 aylık mühlet ver tamam d?

Bana güvenmiyorsan kardeşim noterden çıkacağıma dair imza vereyim dedi ve Normalde bir Normalde bir Ağustos'ta çıkması lazım ama hala oyalıyor Ne yapmam gerekiyor burada 6 aydır kira da vermiyor Ben de kiracıyım çok zor durumdayım?

Kiracıdan Ben çık Evde oturacağım dedim gerçekten de doğru bana dedi ki taşıma masrafını ver ya da bana 6 aylık mühlet ver tamam d?
Cevapla