Kaynana ve kayınpederimi sevemiyorum?

Yaklaşık iki yıldır evliyiz ikimizde çalışan insanlarız. Eşim ailesi için yıllardır maddi ve manevi olarak çok fazla destek olmuş tabi bu olması gereken zaten ancak ailesi eşimin bu yardımlarını yok sayarak düğün sürecinde ikimizi de çok yıprattılar. İkimizde ailemizde uzak bir şehirde yaşıyoruz bu süreçlerde kız ve erkek tarafı ayrımı yapmaksızın çoğu şeyi birlikte aldık kendi gelinliğimi kendim aldım evin beyaz eşyalarından tutun temel olan herşeyi. Her neyse biz bunları bir şekilde yaptık düğün sonrası babası kendi tarafının taktığı altınları aldı ve ben bu durumu bir türlü içimde hazmedemiyorum biz bu yüzden ara sıra eşimle de tartışıyoruz. Bir çok şeyi biz yaparken sonrasında bize yardım etmesini düşünürken o süreçte biz onun yükünü de hafifletmiştik aslında. Ki bu hiç bir şey değil eşim babasına çektiği kredilerden dolayı icralık duruma da düşmüştü onu da ödedik bunlar yetmiyormuş gibi aile fertleri düzenli olarak bizden parada istiyorlar, sağlık gibi temel bir sebep için de değil eşimin evlenmeden önceki gibi yardım etmesini bekliyorlar. Tüp bebek tedavisine başlıcaz gibi görünüyor çeşitli sağlık sorunlarımızdan dolayı ama tabi bunu bilmiyorlar ama para istemeye de devam ediyorlar. Cidden ne eşimle tartışmak ne de onlarla yüz göz olmak istiyorum ama bu içimi yiyen kendimi strese sokmaktan da kurtulmam istiyorum. Eşime söylemem gereken her şeyi söyledim ama yok ne o onlara bir şey diyebilir ne de başka bir şey onların kendilerinin artık evlatlarının evlendiğini ve onunda bir ailesi olduğunu anlayabilmeleri gerekiyor ama yok. Cidden ben bu saplantılı düşünce halinden nasıl kurtulabilirim?

Kaynana ve kayınpederimi sevemiyorum?
Cevapla