Evlendiğimiz kişinin anne babasına neden anne baba diyoruz?

Bunu gerçekten merak ediyorum. Hayır yani benim zaten annem babam var. Başkasına hatta belkide sevmediğim birine anne/baba demek çok saçma geliyor bana.

Hürmette kusur etmem yine ama hiç alakam olmayan birine ANNE BABA demek saçma bir gelenek. Siz ne düşünüyorsunuz?

Evlendiğimiz kişinin anne babasına neden anne baba diyoruz?

Evlendiğimiz kişinin anne babasına neden anne baba diyoruz?

Sevdiğimiz insanın anne babasına da anne baba demekte sevdaya dahil mi? :D

#AnneBabaDemek

Evlendiğimiz kişinin anne babasına neden anne baba diyoruz?
Cevapla