Erkekler sapık ilan etmek tutarsızlık?

Artık her şeye sapık diyorlar. Sanki kişi, çocuk tecavüzcüsü ya da negrofili. Erkeklerin doğası böyle, dekolteye tabiki bakacak. Buna bakan kişiye sapık diyen kadın var ne cahillik. Geçmişteki erkekler de farklı değildi; sadece şu anki kadar uyaran yoktu. Her yerde dekolteli kadın var ve kırmızı ruj. Gelip de erkekleri sapık ilan etmek cahillik bence. He erkekleri sapık ilan edeceksen kadınları da etmen lazım. Muhafazakar bir bakış açısı edinip önce kadınları eleştirmen gerekir. Sapık erkekler var mı? Var. Ama kadına bakmak sapıklık değil. Biraz eşitlikçi olun. Aksi takdirde tutarsızlık olmaz mı? Yorum alayım.

Erkekler sapık ilan etmek tutarsızlık?
Cevapla