Arabada erkekler ön koltuğa oturmak zorunda mı (soru detayda)?

Yeni evliyim. Araba da öne oturma gibi illa bir alışkanlığım yok ama arabayı süren eşimse tabikide yanına sadece ben oturacağım. Benim yerime başkası otursa ben bunu saygısızlık kabul ederim. Eşimde de çok garip bir şekilde şöyle bir durum var. Erkek arabaya binecekse öne oturtmak istiyor erkek arkaya biner miymiş. Neyse onu geçtik o sorunu hallettik bende dedim ki öne oturtacağım tek erkek babalarımız olur oda tamam dedi. Babam hiç arabamıza binmedi ama kayınpederim bindi. Kaç kez adama söyledim öne otur diye oturmak istemedi oda yani anlamış benim yerimin orası olduğunu ama bu kocama saygısızlık geliyor. Ya ben adama hakaret mi ettim küfür mü ettim? Neden saygısızlık olsun. Şimdi ben kocam değil de başkasının arabasına binsem arkada otursam öndekiler bana saygısızlık mı etmiş oluyor? Hepimiz aynı arabadayız işte. Bugün yine binecek işte daha ısrar etmem dedim diyor ki o gelmeden arkaya oturursun sen dememiş miydin babaları oturturuz diye iyi de ısrarıma hep hayır diyorsa daha neden ısrar edeyim ki? Beni ötekileştirdiğini düşünüyorum ve bu durumdan çok rahatsızım ben böyle saçma sapan saygı kavramlarını kabul etmiyorum. Sonra da bana kızıp içeri gitti. Siz ne düşünüyorsunuz?

Arabada erkekler ön koltuğa oturmak zorunda mı (soru detayda)?
Cevapla