Sizce hangisi daha iyi niyetli ve doğru davranıştır?
Biriyle ciddi tartışma sonrası kısa süre sonra barışmak
Birine ciddi kırıldıktan sonra mesafe koymak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
selam. uzatmak gerek diye düşünüp eklemek isterim.. bu sadece kişileri dönülmez bir yola sokar ve sonrası geriye dönüşü olmayan bir yol.. burada önemli olan daha fasla kırmadan dökmeden in cilt me den dogru yolu bulmak tır konuşarak.
Cevap
2Cevap
Bence biriyle ciddi tartisacak enerjiyi bulabiliyorsan, o senin icin degerlidir ve onun icin ugrasman gerekir. Eğer değer vermediğin biriyse ciddi tartışmazsın ve değmeyeceğini bilirsin. O yüzden mesafe koyup kendini yemeye gerek yok. Madem senin için değerli ve ciddi tartıştın, hemen barışmalısın. Mesafe istiyorsan git iki yabancı ol derim.
Ben mesafeyi korurum aynı şansı ikinci kez asla vermem
Öfkeyle söylenen her söz sakin kafayla düşündükleridir
Karşındakinin kim olduğuna bağlı bu bence ve onun kavgadan sonraki tutumuna
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?