Ula ömrümde ilk defa İzmire geldim geziyorum canlı yerleri, izmirin kızlarını överlerdi de abartı bulurdum şimdi hak verdim hepsi daş gibi valla. Elimde olsa tırlara yükleyeceğim çoğunu İstanbul'a götürüp dökeceğim ki istanbulun güzellik oranını arttırsınlar 😘
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
İzmir'in değil her yerin kızları taş gadası
genetik meselesidir
Dedemin Bi sözü vardı güzelin yüzünde pilav yenir mi
Bence yenir
😂 😂
Geçen sene bende gittim. Fakat beklediğim randımanı alamadım. İki güzel kız görürüm diye gelen erkekler tüm kordonu donatmıştı.
İzmir in kızlarını boş ver ben ıstanbul a geleyim %100 e çıkar güzellik oranı sijsisusidus😂😂😂😂
Umarım kaldırım taşını kadın sanmamışsındır, fotoğrafta karı yok.
Çekmedim çünkü çekip buraya atarsam linçlenirim sapık diye fbdhr dağ taş çektim o yüzden
Kimse linçleyemez arkanda biz varız, gönder gelsin.
Benimle ilk defa tanışanlar izmirli misin diye soruyor bazen ahahaha
Yaa iste gerçekler. İzmir köy dür kizlarida güzel değildir
Erkekleri de öyle maşallah fksj
Ben geldim oran baya bi arttı
Pek bir numaraları yok japonlar ve kolombiyalilar daha iyi
Ne dedin sen ne dedin 😂😂https://youtu. be/yU67PxPqDko? si=-4foH7uEwuDhKyE3
Bir İstanbullu olarak gücendim
Sen izmirlisin dimi
Hayır İstanbulluyum dedim ya bayım
İzmirli sandım ilk bakışta güzellikten 🤔
Bunu beklemiyordum teşekkür ederim 🙏🏻😹
Gelımmı
Kendine bakıyorlar demek ki
Memleketimin kızları ayrı bir güzel
Özellikle tepecik tarafı
Sapık mısın aq
Güzel olan birilerine güzel demenin neresi sapıklık
Abi karı sorularından ne zaman sıkılırsın
Niye sıkılayım
Tamam abi sıkılma
Havasından suyundandır
gerçekten öyle
Bi görmek lazımm
Tamm
Hosgelmissin😛😛😛❤️