Arkadaşlar çok zoruma gitti ne yapacağımı bilmiyorum?

Arkadaşlar ben asgari ücrette çalışıyorum ve babam benden maaşımı istiyor şöyle diyim yarısından fazlasini istiyor ama benimde ihtiyaclarim ölüyor babama geçen gün maaşımın yarısını verdim aldı parayı yere fırlattı evin içinde bu bende tramva yaptı resmen
Arkadaşlar çok zoruma gitti ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla