Ben takılmıyorum böyle konulara yavrum, değer verme olayı yok bende istersen 10 saat sonra yazsın önemsemediğim için gördüğüm gibi cevap veririm ha bu önemsizlik üst düzeyse görüldü bile atmıyorum
Ne yaparsan yap dğeişmez. Ben 7 senedir değiştiremedim kanks. Yalandan ayrılık knousmaları bile yaptım. Bu tipler böyle. Bazılarına ne yaparsan yap anlamıyorlar. Ve onlara mantıklı geliyor. Ama çalışıyorum yoğunum vallahi telefonuma bakamıyorum vesaire...
Bu geç cevap verirsen kız veya erkek sana bağlanır mantığıyla hareket eden biri. Zaten o mantık çıktığından beri soğuduğumuzun farkına varmıyorlar. Bunu kadınlar da yapıyor erkekler de. Netmiş umursamamazlık adı altında kendine bağla. Tamamen saçmalık.