Nesli tukenmekte koruma altina alinmalari lazim
awk bi imza atacak erkek bulmak ne zormus
Allah korkusuda yok kimsede mk musluman erkek kalmamis 😱 Musluman ulkede bi tane mi denk gelmez be
Nesli tukenmekte koruma altina alinmalari lazim
awk bi imza atacak erkek bulmak ne zormus
Allah korkusuda yok kimsede mk musluman erkek kalmamis 😱 Musluman ulkede bi tane mi denk gelmez be
Bir erkekte şu duyguları olan insanı bulursan güzel bir yuvan olur
Vefa duygusu çok değerli bir duygudur bu duygu olmaz ise tek kelimeyle gerisi boş
Vefa merhamet kalp güzelliği değer bilinci iyi günde kötü günde yanında olan kötü günümüzde kaza geçiren kötü hastalığın olan ya da maddi olarak birden biten yani birden kötü olaylar olan çiftler çoğunluğu boşanıyor ayrılıyor demekki iyi günde herkes iyi önemli ömürlük eş bulmak
.. Bir kaza oluyor kadının veya adamın eli kopuyor hemen boşanmaya hani sağlıkta iyilik de yanında olma bu yüzden ömürlük eş önemli olan bu yoksa günümüzde herkes evleniyor önemli olan doğru kişi ile parola bu
ben evlenmek istemiyordum ama ilk kez yaşayınca bazı şeyleri.. gaza gelip evlilik sürecine girdim.. siz kadınlar bi erkeğe fark ettirmeden baskı kurduğunuzun hiç farkında değlisiniz.. evlenmeye nasıl ikna ederim vs gibi konuları araştırıyorsunuz.. bence doğal akışına bırakın.. yoksa istediğiniz şey iyi gelmeyebilir..
Cevap
28Cevap
gelirler erkek çok etraf da
Merhaba,
Kolu komşu eş dost aracılığı ile olabilir. Sosyal medya olabilir. Arkadaş ortamı olabilir. Bir çok şey olabilir! 😅
Müslümanları sevmiyorum genel olarak. Nerde pislik üçkağıtçılık dolandırıcılık var, hepsi müslüman, müslümanlar!
Evliliğin Müslümanlık ile alakası yok!
Evlilik Allah'ın emri peygamberin sünneti ve imanın yarısıdır! En güzel aşk helal olan aşktır ve evlilik ile olur olmalı!
Genelde kötü kişiler sevildiği için, denk gelinmiyor, insanlar ne istediğini tam olarak bilmiyor...
Ben yuva kurmak istemiştim hep, bana gelen herkes ile, üçü de hüsran olmuştu, istedikleri yuva kurmak filan değildi!
Lanet olası pislikler! 😅
ablacım 9 12 arası yıllarca çalışıp eve ve özellikle seks hayatına zaman ayıramadıktan sonra niye evlenek?
uzun lafın kısası, parası olmayan erkek bahane üretip evlenmekten kaçınır yoksa evlilik dediğin nedir ki bi yatak 2 çift y..
İlle Müslümanlar ile evlenmek zorunda mıyız? sen beş vakit namaz kılıyor musun da Müslüman erkek kalmamış diyorsun? Kimseyi yargılama hayatta
Bir insan çok günahkar bile olsa Allah’a sığınırsa bütün günahları silinir o sebeple erkeklere kafir gibi benzetmeler yapılması yanlış.. dine yönelmenin yolu acı çekmekten geçer
Ben ciddi ilişki insanıyım ama istediğim kriterde kız yok😁 mini etek dekolte giymeyecek oturmasını kalkmasını bilen bar clup gitmeyecek iyi yemek yapacak hepsi bu 😁😁
Ekonomik olarak zaten zor zamanlardayiz.
Bı de artık her şey evlenmeden mümkün olduğu için erkekler de pek evlenmek istemiyor.
Evlenmek isteyen müslüman çok var da namazında niyazında olmuyorlar ve şansları yok, tıpkı benim gibi.
Hocam yanlış anlama kendinde bir problem var mı yokmu ona göre yorum yapalım. Misal erkekleri kendinden kaçırıyorsan tabi evlenmezler.
Vay arkadaş kızlar için bizde senin gibi düşünüyoruz tesadüfünde bu kadarı
Bu şu hayatta şunu öğrendim. Her erkeğim diyene birde, her Müslümanım diyene inanma.:)
Kısmet işi nerde kiminle karşılaşacağın belli değil.
30'larından sonra bi evlenme merakı sarıyor genelde.
Yanlış yere yanlış suya olta atıyosun, burada üzerler 😊
Kuaura bakmayın ama erkekleri evlilikten kadınlar soğuttu
Çok mu şart evlilik, bi de neden bu kadar küfür? Belki bu yüzden imza atmıyorlardır
Denk geliniyorda Mak kafali kızlar eşekariyorevlenilecek kızlara denk gelinmiyor macera arıyorlar.
Aman atmasınlar bize imza attırdılar da ne oldu boşversene
Sabahtan beri ya diyip duruyorsun ne kusursuz insansın öyle en müslüman sensin anladık 😏
Erkek kıtlığı olan bir ilde misin knk neresi orası
konya
Kaç kaç kaç
Gel bu ülke şartlarında bır kadına bak bir evi geçindir de göreyim seni
Hayır yani ne yaşıyorsun da erkekler kaçıyor 😂😂
Demek ki sana denk gelmemis cunku cogu kisi istiyor
Ben bir gavur tanıyorum o biçim müsliman taklidi yapıp evlendi. Akıllara zarar..
Bende karı arıyorum yok nesli tükenmiş sanki
Noldu yaş 25 i geçince mi böyle erkeği arar oldunuz
aynısııı bende de var
Göz rengin nedir
#Hükümdar
Sen müslüman misin da müslüman erkek istiyorsun
Kaç yaşındasın
Ailene söyle bulsunlar bi tane
Denk gelenler çok mu mutlu
Aradığın yerde önemli şimdi
Allah dan hayırlısını iste dua et bekle
Ben atarım o imzayı
Yolda denk gelir
Maalesef
Napcan evliliği seks içinse evlenme yasa hayatını
Denk gelinmez
Yolda yuru
Ben varım 🌝
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?