Gece.. Susup, sadece dinlenecek şarkılar vardır. Her şeyden haberdar... İç dökülecek fotoğraflar vardır. Yıllanmış eşyalar... sahibine dokunur gibi dokunulan. Anılar vardır, her akla gelişinde aynı yerlere götüren. Geçmişte ertelenmiş, Şimdilerde geç kalınmış keşkeler vardır. Yarım bırakılmış sözler... Yürekte demlenmiş, sayfalarla buluşmamış, saklı şiirler vardır. Adı unutulmamış, yüzünü görmeyeli yıllar olmuş dostlar vardır. Tanıdık parfüm kokuları, kurutulmuş gül yaprakları, baş harfi bir kalbin yanına yazılmış gençlik aşkı, Bir gecede milyonlarca neden vardır. Hüzünlenmek için..
Seçil Oğuz
Hüzünden uzak bir sabaha uyanmak dileğiyle iyi geceler?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
iyi geceler
Teşekkürler size de
Hüzün geceye ait olmalı, kimse görmeden üzülmeli insan, sessizce ayı, yıldızları izlemeli.
Evet hüzün geceye yakışıyor
Hüznü seviyorum hem de çok. Lakin gündüzün de hakkını vermek gerek. Bir insanı tebessüm etmek, bir yetimi sevindirmek, bir kalbi ısıtmak..
Kesinlikle katılıyorum
Acaba bu sitede önceden başka bir nickiniz varmıydi?
Hayır neden sordunuz?
Merak ettim sadece. Yorumlar birini anımsattı o kadar. İyi geceler diliyorum.
İyi geceler
Pardon bir şey sorucam da önceki hesap neydi sizin?
İyi geceler 🌸
İyi geceler 🌹🦋
iyigecer👍
Teşekkürler
Sağ ol.
😊😊