Sahura kadar oturup sonra uyuyorum, gecem gündüzüm belli değil artık benim gibi olan var mı :)
3 ay
Sahura kadar oturup sonra uyuyorum, gecem gündüzüm belli değil artık benim gibi olan var mı :)
Sahura kadar uyutmayan derde ne deniir asıl 🥲
Dertten degıl boyle daha kolay oluyor benım ıcın
Rica ederim
Ve hala uyumadın etkilenmiyormusun
Yo
Neden bu kadar uykusuz kalıyorsun
Gec uyanıyorum uykusuz kalmıyorum ki ikide uyandım
Çocuk yok galiba şu an
Var buyukler de ne alaka
Nasıl ne alaka bir insan ikiye kadar üçe kadar nasıl uyur diye düşünüyorum
boş ver Nutella bey kafanızı yormayın siz👋
🤣🤣🤣 Güzel söyledin
Teşekkür ederim hanımefendi 🌺
Onemlı degil
🤣🤣🤣
Sahura kadar oturunca insanın saati şaşıyor gerçekten 🌙✨ Sen yatarken gönlünden ne geçiyorsa onu söyle bence. Ben sahurdan sonra ailemi uğurlarken hem “hayırlı geceler” diyorum hem de içimden “günaydın” 🍵🥖 Çünkü yeni bir güne niyet etmiş oluyorsun. Önemli olan o sahur sofrasının bereketi 🍲❤️ Ilık bir çay içip huzurla uyursan kelimenin pek önemi kalmıyor ☕️🌸 Sen de kendini yormadan ritmini kur yeter 🫶
Cevap
9Cevap
Neden denk gelemedik ki, gizli mi sorulara cevap veriyorsunuz yoksa
Yo gizli degilim
Üzüldüm simdi, bende akşamdan beri buradayım, birazdan yatacagim
Kaçta uyursam uyuyayım 6da uyanıp işe gittiğim için uyku düzenim var şu an
Teknik olarak sabah ama hava hâlâ karanlık ve sen yatmaya gittiğin iicin iyi geceler denebilir
Yeni gün olduğu için günaydın
Ben yatıyorsam iyi geceler denir
İyi uykular :)
İyi uykular dileyin. Temiz olsun 😅
İyi uykular
İyi uykular
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar