Eski karımla anlaşmalı boşandık ve benim kaybolan yıllarımın hesabını verebilecek mi?

Ben şu an 34 yaşındayım ve yuva kurma halimi o kızla gerçekleştirdim ve baktık ki ikimiz evlilikte uyumsuzduk sonunda boşandık
Acı çekiyorduk bu süreçte belki bir umut olur birleşiriz diye düşünüyorduk
Dün akşam konuşmaya başladık ve sürekli sen bana şöyle yaptın böyle yaptın değişmedin falan diye saymaya başladı
Bende ona peki sen nasıldın birazda kendinden bahsetsene diyince hemen yükseldi bana işine gelmiyodu hanımefendinin neyse dedim hadi kapat kapat konuşmanın anlamı yok dedim
Kapattık bir anlık sinirle
2 saat sonra bana mesaj atmış koskoca insanlarız
Artık yolumuza bu şekilde devam edemeyiz seni engelliyorum hoşçakal diye

Ben bu saatten sonra ne yuva kurarım nede sevebilirim bu kız benim hakkıma girmiş olmadı mı? Bir insan hayatıyla oynamadı mı?
Eski karımla anlaşmalı boşandık ve benim kaybolan yıllarımın hesabını verebilecek mi?
Cevapla