Ben şu an 34 yaşındayım ve yuva kurma halimi o kızla gerçekleştirdim ve baktık ki ikimiz evlilikte uyumsuzduk sonunda boşandık
Acı çekiyorduk bu süreçte belki bir umut olur birleşiriz diye düşünüyorduk
Dün akşam konuşmaya başladık ve sürekli sen bana şöyle yaptın böyle yaptın değişmedin falan diye saymaya başladı
Bende ona peki sen nasıldın birazda kendinden bahsetsene diyince hemen yükseldi bana işine gelmiyodu hanımefendinin neyse dedim hadi kapat kapat konuşmanın anlamı yok dedim
Kapattık bir anlık sinirle
2 saat sonra bana mesaj atmış koskoca insanlarız
Artık yolumuza bu şekilde devam edemeyiz seni engelliyorum hoşçakal diye
Ben bu saatten sonra ne yuva kurarım nede sevebilirim bu kız benim hakkıma girmiş olmadı mı? Bir insan hayatıyla oynamadı mı?
Acı çekiyorduk bu süreçte belki bir umut olur birleşiriz diye düşünüyorduk
Dün akşam konuşmaya başladık ve sürekli sen bana şöyle yaptın böyle yaptın değişmedin falan diye saymaya başladı
Bende ona peki sen nasıldın birazda kendinden bahsetsene diyince hemen yükseldi bana işine gelmiyodu hanımefendinin neyse dedim hadi kapat kapat konuşmanın anlamı yok dedim
Kapattık bir anlık sinirle
2 saat sonra bana mesaj atmış koskoca insanlarız
Artık yolumuza bu şekilde devam edemeyiz seni engelliyorum hoşçakal diye
Ben bu saatten sonra ne yuva kurarım nede sevebilirim bu kız benim hakkıma girmiş olmadı mı? Bir insan hayatıyla oynamadı mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Boşanmakta bu işin bir parçasıdır kardeşim. Kaybolan yıllar geri gelir mi gelmez mi veya gelecek yıllarda bu kaybolan yıllar telafi edilir mi edilmez mi bilemem. Ama boşanan ne ilk ne de son erkeksin. Bu olaya böyle bakma. Bir amaç için evlendin beraber oldun yuva kurdun ama yürümedi mi yürümez. Çocuk yok anladığım kadarıyla ki bu büyük bir nimettir şu an senin için. En azından arada çocuğun kalmadı. Güzel anıları hatırla, eski karın hakkında olumlu olumsuz hiç konuşma ve canını da hiç sıkma. Biraz zor olacak ama hem alışacaksın hem aşacaksın bu durumu bundan emin ol.
Sen ne güzel bir insansın ne kadar güzel yazmışsın Allah razı olsun senden
Ben 30 yaşında girdim bu konulara ve kalan son hakkımı da bu kızla kullandım bu saatten sonra yalnız nasıl devam ederim nasıl severim kolay mı gönül işi bu işler ve yaşımda çoktan geçti hadi diyelim 2 yıl sonra yeniden toparlansam 36 yaşında kimi bulurum nasıl bir kadın girer hayatıma gel zaman git zaman 2 yıl daha geçer olduk 38 den sonra kurulan düzen nasıl ilerler hele ki bir de maddi yönü var bu işlerin neyse kral başını ağrıtmıyım kusura bakma canım çok yanıyor ve böyle içimi dökmek istiyorum
Oyun daha yeni başlıyor
Kral be biraz açık yazar mısın konuşmaya ihtiyacım var aslında
Hahat daha yeni başlıyor sizin icin anlamında yazdim
Her insanin hayatinda inisler çıkışlar mutlaka olur
Bilim adamlari bile biseyi bulana kadar 1000 tane deney şişesi kırarlar ama denemekten asla vazgecmezler
Şu an kullanmakta olduğumuz en harika cihazlar ve aletler bunlara örnektir
Hayatta bizim için dogru olani bulmak zaman alır
Ayni bilim adamlarinin yaptiklari gibi denemekten vazgeçmemeliyiz
Kötü bi deneyim yasadim diye diger seçeneklerden gecmek olmaz
Gün gelir insan tatlı canından bile benzer hayat ağır gelir
Ama bilinmeliki insan buhran zamanlarını atlattıktan sonra illaki güzel günlerde arkasından hemencecik geliverir
İşte o ana kadar sabırlı olmalıyız
Cogu zaman beklenen mutluluk nerelere saklanmış asla bilemeyiz
Ama şu taşın arkasında belki aradığım şey olabilir diyerek o taşın arkasınada bakmalıyız
Filozof gibi konuştum evet ama bende yalniz bi canım
İnsanın kendisine uyan birini bulması bence mucizedir
Ben Şu an sizin için en uyumlu insanı yüce Allah'tan en kisa zamanda karşınıza cikarmasini diliyorum
Kader ağlarını yavaş örer
Ümidinizi tümdan kaybetmeyin
Allah'a emanet olun 🤲
Yalnızlık kader midir sence yoksa tercihlerimiz sonucunda mı böyle şeyler meydana gelir
İkisi apayrı şeyler
Peki kral benim başıma gelenler Allah'tan mı yoksa benim ya da karşı tarafıntan dolayı mı böyle oldu
Bence Allah tan
Yeni bul
Yazmak için yazmayın be kral
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!