Gizli Üye(30-35)+1 yılKolayi basarmak diye bir sey yok bence, kolay olan her halukarda yapabilecegimiz, bizim icin "kolay" olan isler oldugu icin orada bir basari soz konusu degil. Oysa ki imkansiz ya da daha dogru bir ifadeyle gozumuze imkansiz gorunen bir isi yaptigimiz zaman gercekten basarili olmus, o isi basarmis oluruz. O yuzden cevabim tabi ki imkansizi basarmak! Boylece hem kendine olan guveni artar insanin hem de bir sonraki isine daha hevesle yaklasir, daha azimli ve istekli olur.
02 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılİmkansız olanı başarmaktan öte mutluluk yok. Tabi başarabilirsem :)
04 Yorumla- +1 yıl
O zaman sadece yarısını başardım :))
Hiç birşeyin imkansız olduğuna inanmıyorum. İnsanların imkansız gördüğü şeyler kimine göre çok kolaydır ve buda onun yapılamayacak bir şey olmadığını gösterir.
Bu sebeble insan kendisi için zor olanı başarmayı seçmeli.
Ben öyle seçerim ve seçiyorumda.02 Yorumla
askerde ogrendım su sozu zoru yaparız ımkansız zaman alır.. zor her zaman guzeldır basramak cok daha guzel.. yalnız donkısotluktanda vazgecmelıdır ınsan.. olur ıslere bakmalıdır, olmaz ıslerde harcanan nefes gunahtır
02 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
+1 yılİmkansız diye bir şey yok, önce bunu lügatımızdan çıkarmamız gerekiyor. Kolayın üstesinden herkes gelebilir lakin herkesin yapılamayacak kadar zor "imkansız" gözüyle bakılan şeyi başarmak? Paha biçilemez...
02 Yorumla
+1 yılİmkansız der çoğu insan ama hayatta neden hep işin kolayına kaçarlar?
yemekten sonra soda içmek gibi eritmek yerine sodayla bitiriyorlar. sonra sanalda imkansızı başarmak diye yorum atıyorlar.05 Yorumla- +1 yıl
hemde %100. bu sorduğun sorunun cevabını vermeyi unuttum hemen Cevap:
-Gemileri Karadan Haliçe İndirip İstanbulu Fethetmek.
Anlarsın Cevabı - +1 yıl
En İyi Görüş Olma Adaylığını Koyuyorum.
İnsanların hepsi imkansız der ama hiç... Biri ona imkansızı yap dese halim yok der. Ben de imkansız diyorum ama yap deseler yapmayı bilirim amaaa istersem yaparım biraz saçma oldu ama neyse.
XD Ben 10 yaşındayım
haha00 Yorumla
+1 yılKolay olanı başarmak bana zevk vermez. Imkansizi basarsak adı imkansız olmaz zaten. Zoru basarmak beni mutlu eder.
01 Yorumla
+1 yılİmkansızı başarmak isterdim sanırım. Nefis işte bilemedim :D
02 YorumlaBaşarmak istediğim konuya göre değişiyor. Çok istediğim bazı şeyler imkansız gibi onları başarmak istiyorum
05 Yorumla
+1 yılşu örneği vermek isterim vazgeçtim düşününce çok saçma geldi. bu kişiden kişiye değişir
01 YorumlaBu beden ne zorlukları atlattıda gördüğü ilk kolaya saplandı
Her zaman en zor olana diktim gözümü herkesin yapamayacağına04 Yorumla
+1 yılBen hiç başarısız olmadım ki..
Sadece sonuç alamadığım bir sürü yeni şey öğrendim.07 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyledir :)
- +1 yıl
İnşallah :) Allah bilir..
Türk milleti kolayi seviyor ne yazik ki, buyrun kalitemi buradan ölcün bakalim...
07 Yorumla
+1 yılgüzelbir soru kardeşim savaşmadan kazanmak olmaz kazandıgın zaman zor yoldan tadı hiçbiryerde olmaz savaşın yorgunlugu ile kendini suya bırakmak gibi veryyy niceee
02 Yorumla
+1 yılİmkansız diye bir şey yoktur sadece zordur ve ben zoru başarmayı seviyorum :)
02 Yorumla
+1 yılKolayı herkes yapar bu yüzden kimse senin ne yaptığıni umursamaz bile ve eğer önemsenmek istiyorsan imkansızı başarmalısın.
02 Yorumla
+1 yılkolay olanı herkes yapar ve hayatında hiç birşey değişmez
zor"u imkansız sayılanı yapan ise tarihe geçer01 Yorumlaİmkansız olanı başarmak daha mutlu eder ve değeri daha fazla olur. Ama ben kolay olanı başarmayı istiyorum; imkansızlıklarla uğraşamam.
02 Yorumlazaten kolayı başarmak iseteyen çıkmaz ki. ama ben üşengecimdir biraz. oturduğum yerden yapıcaksam zoru tercih ederim ama kalkıcaksam zahmetliyse kolay tabiki.
04 YorumlaOdaklanmış bir zihin taşı bile deler. İmkansızı denerim her zaman.
02 Yorumlaimkansızı başarmak imkansızın imkansız olnadığını gösterir.
12 YorumlaKolayı herkes başarır ben kolayı başarsam sevinmem önemli olan zoru başarmak ayrica imkansız diye bişey yoktur
04 Yorumla
+1 yılİmkansız her daim bir hayaldir. Kolay olan ise imkansıza giden basamaklardır. Başarmanın mümkün olduğu hedefleri bir bir atlayarak imkansız denilen hayallere ulaşırsınız.
02 YorumlaÖnemli olan imkansizi, zoru basarmaktir... kolayi herkez elde eder herkez yapar...
06 Yorumla
+1 yılImkansiz olani basarmak emek vermek her zaman daha degerlidir
02 Yorumla
+1 yılImkamsizliklarla uğraşmaktan yoruldum artık. Mümkünse bundan sonra kolay olanı istiyorum. Zaten hayat yeterince yoruyor insanı.
06 Yorumla- +1 yıl
Inan kimse imrenmiyor.
- +1 yıl
Ben niye göremedim o hayran bakışları.
Gizli Üye(30-35)+1 yılTamamen zoru sevmem
Tamamen kolayı sevmem
İkisinin ortası olucak01 Yorumla
+1 yılDostum İman ve dürüstlük olan yerde başarıda mutlaka olur!
01 Yorumla- +1 yıl
Zor olanı seviyor insan her defaa Deniz Seki'nin de dediği gibi ;)
06 Yorumla
+1 yılHerkes kolay olani basarir. Imkansizi basarmak sabir iater. Daha imkansiz olani basaramadim.
01 Yorumlazor olanı başarmayı çok istedim ama hiç olumlu sonuç alamadım maalesef
018 Yorumla- +1 yıl
yetenğimi her zaman kullanırım hiç bir zaman geri plan da bırakmam ama gel gör ki yine aynı şey devreye giriyor yaptığım şeye ilk önce ben yapmadım diyorum mükemmel diyolar aslında ben yaptım diyince de çok iğrenç sen bu işi bırak diyolar herkes diyo bunu belli bir kesim değil
Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı. ımkazsızı zorlarım yalnız olmayacak duaya amın demem
02 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİmkanın sınırını görmek için imkansızı denemek lazım
Fatih Sultan Mehmet02 Yorumla
+1 yılİmkansiz diye bisey varsa yapamayiz zaten:) Demek istedigin zor olansa zoru secenlerdenim.
02 Yorumla
+1 yılİmkansız diye birşey yoktur istemek ve azim olduktan sonra
02 Yorumla
+1 yılInanmadan imkansizi basaramazsin o yuzden ilk olarak inanicaksin sonra imkansizlari basarmak zaten kendiliginden gelicektir
03 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah kardesim..
tabıkı imkansız olan en iyisi cünki ( hiçbir zafere çiçekli yoldan gidilmez) demişler
04 Yorumlaimkansızı başarmak başardığım zaman kolay hale gelir
01 YorumlaBen imkansızı seççtimm
04 Yorumla
+1 yılimkansız. ama başardığım kolay olan :D hihihi
02 YorumlaImkansiz diye bisey yoktur 💪😄
05 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 772 cevap paylaştı.
+1 yıltu olıyım da gerısı muhım degıl
04 Yorumla- +1 yıl
aynen ınsan amaları uğruna yasar :)
imkansız olanı başarınca çok mutlu olur insan
12 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılkolaydan imkansıza doğru.
02 Yorumla Imkansizi iste canimi ye derdi hep dayim
02 Yorumla
+1 yıltabiki de imkansız olanı :D
018 Yorumla- +1 yıl
nasıl?
- +1 yıl
anlıyabileceğim dilden konuş :/
- +1 yıl
öyle deseydin daha iyiydi teşekkür ederim peki ya sence?
- +1 yıl
İmkansız tabiki! Benim bu soruyu sormamdaki amaç biraz da aslında şuydu? İnsanların bazı sevdikleri şey vardır ama onu yapmaktan korkarlar çünkü imkansız gibi görürler aslında istenildiği durumda eğer o şeye karş biraz bile becerin varsa taşın altına kesinlikle elini sokmalısın insanoğlu her şeyi başarabilir!
- +1 yıl
unutma! biz bu dünyadaki en güçlü varlıklarız ve her şeyi başarabilecek güce sahibiz yeter ki istiyelim kafamıza koyalım sonrası önümüzde hiç bir şey duramaz einstein a da aptal demişlerdi ama o diyenlere karşi atomu parçalayıp koydu önüne..
- +1 yıl
yani en küçük hedefimiz einstein ahahha :D
- +1 yıl
herkes sarışınlar aptaldır derler ama işte istisnalar malesef kaideyi bozmuyor..
- +1 yıl
Tesekkur ederim bayim ama daha onu bulamadim yalniz olucem ben herhalde :)
- +1 yıl
Tesekkur ederim :D
Imkansız değil de Zor olanı bašarmak isterim
010 Yorumla
+1 yılKolay olanı alayım ben...
04 Yorumla- +1 yıl
Kolay insanim ben.. Mutluyum.
İmkansız olanı başarmak tabii.
02 Yorumlaimkansız olanı başarmak gibisi yok
02 Yorumla
+1 yılimkansız olanı başarmak çok daha zevkli
02 YorumlaZor lokma her zaman iyidir.
02 Yorumla
+1 yılÖzgüvenim yok kolay olsun lütfen .
05 Yorumla- +1 yıl
Hiç olumlu bir karşılık alamadım.
- +1 yıl
çoğu konuda :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılbaşarı başarıdır. büyüğü küçüğü olmaz
02 Yorumla
+1 yılimkansiz olani
05 Yorumla- +1 yıl
soyle dusunelim :
kolay olani cunku asil is imkansizi basarmak diildir kolay olani imkansiz mukemmellikte basarmaktir size cok kolay gelen bir is dogru ellere gectiginde mukemmellik yaratabilir buda imkansizi basarmaktir diye dusunuyorum - +1 yıl
kolay olan birşey her koşulda kolaydır. tezin çürük dostum. naparsan yap sonuçta kolay yani. kolayı mükemmeleştirmek te kolaydır çünkü zaten temeli kolay? you understand me?
İmkansızzzz!!!
07 Yorumla
+1 yılZoru severim
02 YorumlaAile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı. zor olanı
02 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılönce inanmak
02 Yorumla
+1 yılKafama yatanı :P
05 Yorumla- +1 yıl
Giderim... dedim ya Zor kolay benim için farketmez yeterli kafama koyim
- +1 yıl
:))
Gizli Üye(36-45)+1 yılimkansızı başarmak
02 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar