Kötü insanlara merhamet etmek iyi insanlara bir zulüm değil midir?

"Her insan değerlidir" saçmalıklarını bırakalım. Kötü insanlara, katillere merhamet etmek iyi insanlara en büyük zulümdür. İyi olmayan insanlar özgürlüğü hak etmiyor. Ya idam edilsinler ya da ömür boyu hücre hapsi. Emin olun insan öldüren hiçbir düzgün insan da beni idam etmeyin demezdi. Bakın hepsi bizi bırakın diyor çünkü kötü insanlar...

Kötü insanlara merhamet etmek iyi insanlara bir zulüm değil midir?
Cevapla