Sizce ben ne yapayım akıl verecek var mı?

Ben şu anda ailemle yaşıyorum. Başka bir ile çalışmak için gitmek istiyorum. Bir arkadaşla konuştum. Benim evi tutabilirsin dedi. Depozito falan da almayacak. Ama işin sıkıntılı tarafı beraber yaşarız diyor. İyi güzel söylüyor hoş ama, ben neredeyse 5-6 tane kızla konuşuyorum görüşüyorum. Öyle süt çocuğu değilim. Bu gibi durumlarımı da kimseye anlatmıyorum. Beraber yaşayacağımız için ister istemez birçok kez ortak kullandığımız salon mutfak gibi yerde olabiliriz. Sürekli odama çekilsem, ister istemez kapı dışından ses gelmesi falan anlaşılacak. Bu sefer kızlardan birini bana da ayarla diyebilir. Daha da ötesi kısmen de olsa ortak arkadaşlar var. Ne yapacağım konusunda biri bana akıl versin. Ama çok büyük oranla onunla ev tutmayacağım. Ben tek olmayı daha çok seviyorum.
Sizce ben ne yapayım akıl verecek var mı?
Cevapla